Bildtråd nr 6!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråd nr 6!

*kl*

Halv sju i morse, ganska trött...

IMG_6909_zpsf2bc9a50.jpg

Du ser inte trött ut, du ser asfräsch ut!
Önskar att jag orkade lägga ner lite tid på mig själv om morgnarna... :p

Nyaste bilderna på mig :p
snapshot_20130228_3_5151dd16ddf2b33ed93c35e0.jpg

Här hade jag skittråkigt och gjorde korkskruvar med "påsklämmor" från ikea. Funkade skitbra!

snapshot_20130325_5151dd13e087c33b5b17b555.jpg

Igår tog jag denna bild.

Senast ändrad:

Åh så snyyygg! Nu när jag sett bild på dig är jag ännu mer övertygad om att jag tycker du ska våga färga, hade nog varit grymt snyggt på dig :laugh:

Kan aldrig låta bli att kommentera bilder på dig, haha. FAN vad vacker du är kvinna! :love:
Även jag tror att rött hår skulle vara skitfint på dig!

KL

Själv är jag också supersugen på rött hår, meeen - har nästan min naturliga färg nu(toning i den, men väldigt lik min egna så utväxten syns knappt) och det är ju så vansinnigt skönt. Beslutsångest.

Taaack :o:o:love: vad ni är snälla!!

Förstår vad du menar med utväxten! Har nyligen färgat brunt efter att ha varit blond huuur länge som helst, och det är så skönt att alltid vara fräsch i håret färgmässigt. Och min bruna färg är också väldigt lik min egna, så himla praktiskt! Vi får helt enkelt samla mod ett tag till låter det som ;)

http://photos.posh24.com/p/1743539/z/molly_sanden/molly_sanden_rott_vagigt_har_r.jpg denna färg hade jag kunnat döda för :love:

Alltid lika snygg :) och så gammal är du väl ändå inte?

flugskit: Du skulle passa väldigt bra i den färgen:).

Tack Mirre! :) Känns så tomt i ansiktet när jag tar av mig glasögonen, men eftersom jag haft det i 14 år så har jag väl vant mig :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
25 098
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 708
Senast: Imna
·
Kropp & Själ Lång historia det här, ska försöka korta ned. Började med min mammas demens 2015-2016 (några kanske minns min tråd kring det) där jag...
5 6 7
Svar
127
· Visningar
22 498
Senast: Stereo
·
Dressyr Var iväg och red en LC:1 idag på en klubb ganska långt hemifrån. Det visade sig dock vara helt klart värt de 1 h 15 min det tog dit...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
11 995
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar