*Bildtråd* Ni har ingen???

Sv: *Bildtråd* Ni har ingen???

Men fy sjutton så han såg ut. Vilken tur att han kom till dig och att han återhämtat sig så.

OA

En stoooor eloge till dig!!:bow:

Näst sista bilden i första inlägget var såååå fiiin! Vilken framåtbjudning och energi!!

Senast ändrad:

Bildet forsvann visst...
Her er det igjen.
IMG_0001.jpg

Tenk at han gikk som aktiv traver i denne tilstanden..
Stakkar hesten min!!!

Takk for alle gode ord dere gav oss!
Vi skal bruke dem på veien videre.

Angående Alexandra så jobber hun på Stengården, og jeg trodde Bent var en del av den. Mulig jeg har hørt feil da. Hun vurderer ihvertfall å flytte med Bent når han flytter til den øyen som ligger syd i Danmark.

Akkurat nå har jeg dårlig tid, men skal kommentere deres bilder/videoer en dag jeg har bedre tid!!:)

Vad fin din häst blivit!:)

Jag undrar vad du har för sadel. Det ser ut som du har en Espaniola tidigare och nu något engelskt?

/T

Jo det är samma gård, men det är Gitte som äger gården (Bent hyr av henne) och det är henne Alexandra arbetar för.

Det med att följa med vet jag dock inget om (än). Ja jag är en nyfiken sak. :D

*knapplån*
huyyut78676.jpg

dwawwlzw.jpg

har lagt in kort innan men sätter in två nya:angel:

Tez1 skrev:
Vad fin din häst blivit!:)

Jag undrar vad du har för sadel. Det ser ut som du har en Espaniola tidigare och nu något engelskt?

/T

Ja, det er en Star Trekk Espaniola. Den har jeg bare prøvelånt 3 ganger og er helt frelst! Den er veldig behagelig, og hesten trives med den.

Den andre salen er en Kieffer Wien, og den er min egen. Zuki har vokst ut av den, så den er nok i smaleste laget nå...:(

Har dere link til en evt brukt-sadel- til salgs side??
Gjerne hvor det selges "barokk" sadler, Star Trekk.

Via Bukefalos finns en länk till ett omfattande annonssystem.
Klicka på 'radannonser' till vänster i menyn.
Under katogerin övriga sadlar finns en del av barocktyp.
Dessvärre är det mycket sällan en Espaniola dyker upp till salu har jag märkt. Eventuellt har ÅF till ST har ibland begagnade till salu.

/T

Får man fråga vad du har för dig med händerna :confused:

ja ja vet :D dom e lite ostabila för tillfället (händerna), blicken e inte heller så stadig :angel: men det börjar fixa sig, lite....
..tack för komentaren:)
ska verkligen sänka dom imorron, o försöka o inte röra dom tre mil åt varje håll....:angel:

kl*

Ehh, jag har inte direkt tränat akademiskt, men det kommer det kommer när plånboken fylls på :smirk:. Men som någon annan tidigare har jag läst mkt och jag försöker iaf ta åt mig allt.
öhöö, Kan man bjuda på ett litet skratt, så varför inte :angel:

Rider.jpg

Vilken trevlig varmblodstravare! För visst är det en sådan?:) Den får du gärna visa fler bilder på :)

Nirak

Frächa bilder.

Det är lite fattigt med bilder här tycker jag. :smirk:
Så nu vill jag se nya bilder på era hästar, i träning från marken eller när du rider dem.

Jag ska ta ut kameran idag och försöka fota mig själv. :)

Sv: Frächa bilder.

Jag är inte barockare, men jag kanske får vara med i alla fall?

Här är några bilder på mig och min holländare. Vi har inte kommit längre än till "grundridning", dvs rakriktning, kontakten och lösgjordheten, men vi skyndar långsamt.

P1010649.jpg

P1010626.jpg

P1010639.jpg

P1010132.jpg

P1010123.jpg

P1010115.jpg

Tänkte att ni hade väl ändå inget annat att göra än att kika på bilder på mig och Ralph??? :o :o

Några färska från provridning av sadel för dryga veckan sedan (faktiskt ganska läbbigt att lägga ut ridbilder på Buke, så var snälla...);

DSCN0413.JPG

Köttbullen! :D

DSCN0335.JPG

Framskrittning...

DSCN0353.JPG

Samsidiga sidförande utåt från volten...

DSCN0367.JPG

DSCN0360.JPG

Trav där mina - våra - "största" problem kanske syns (i alla fall för mej!).

DSCN0404.JPG

Vet ej riktigt vad jag håller på med här :o
Och hästen har en något passartad skritt - ser allmänt "ihållig" ut i sitt bakknä - men mer kan man ju inte begära när ryttarens kropp lever sitt egna liv :eek: :smirk:

Tycker att du hamnar i framvikt i sadeln.
Titta även var din skänkel hamnar.
Prova en annan.

Liknande trådar

Ridning Jag har börjat rida en fin kallblodstravare som jag inte vet så mycket bakgrund kring. Hon har gått på trav för snart tio år sedan men...
Svar
16
· Visningar
1 141
Senast: Pinus
·
IT & mobiler När man går in i albumen så visas en rörlig bakgrund med bildspel på alla bilder i albumet. Detta är väldigt störande. 🧠 Nån som vet...
Svar
3
· Visningar
100
Senast: Rosett
·
Ridning Hej allihopa! 😊 Jag är ny här och skulle gärna vilja höra era tankar om något jag funderat mycket på. Jag är relativt ny på det här med... 2
Svar
22
· Visningar
2 400
Senast: Kajsalisa
·
Ridning Hej! Jag köpte en häst i november. Hon stegrade över första gången jag satt upp, kollade hos veterinär och sadel som var ok. Vi...
Svar
19
· Visningar
2 079

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka