S
Spider84
Sv: *Bildtråd* Ni har ingen???
Vilken härlig bild!
Jag hoppas verkligen att det var stallkläder han hade på sig.
Vilken härlig bild!
Jag hoppas verkligen att det var stallkläder han hade på sig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Freyja_bus skrev:Tänke bidra med någr bilder på min underbara islandstjej som jag tränade akademsikt med i drygt två år, innan hon fick en dum skada som gjorde att hon nu skuttar omkring på de evigt gröna ängarna och mallar sig med sin suveräna spanska skritt och snygga halva steg!
Här är från vår första "akademiska vinter". Ha överseende med min sits, jag rider i en HEMSK bomlös sadel vid detta tillfälle som puttar fram överkroppen och bak med skänklarna..det blev mycket bättre när vi bytte sadel! Och kolla in min supersnygga overall oxå!!
trav i härlig snö!!
![]()
mer trav...jag kollar ner jämt, jag vet, blev bättre på det senare! Men ni ser ju hur illa sadeln passar mig...ush!
![]()
här är en skritt bild (fast det var innan vi började träna akademiskt, men hon hade fin överlinje redan då tycker jag=) Bootsen åkte sedan en sjuhelsikes väg!
![]()
här kommer lite tölt...som jag red mycket sparsamt i början och som blev helt otrolig efter mycket akademsikt arbete i de övriga gångarterna!
![]()
och så när vi tränar spanskskritt i sjukhagen...något får man ju roa sig med! =)
![]()
Tyvärr har jag inga bilder från sista våren då hon gick som bäst... det har jag endast i minnet och i kroppen. Vilken känsla det var!! Fullständig harmoni och som att dansa fram...har man väl upplevt det så förstår man hur ljuvlig ridning kan vara!!![]()