*Bildtråd* Ni har ingen???

Sv: *Bildtråd* Ni har ingen???

gud vad avundsjuk jag blir!!!!! det ser så mysigt ut att rida i vattnet!!! vart är de??? det ser så underbart ut!!! :love: :love: :love:

Men hallå, pållen...vänta på mig......

th_Mail0005.jpg

lektra skrev:
Men nån har väl bilder på när ni rider!!! ?

En alldeles färsk bild på mig & G:

Flipcia

Känns skönt att vara igång i alla fall på trekvartsfart igen efter fånganfallet i november. Måtte nu hon hålla sig frisk..

Ni ser mumsafina ut:idea:
Min är oxå bra nu men vi har inte börjat träna.

Vilka sago-hästar :love: :love: :love:

Finns de verkligen i verkligheten?... ;) Ser ju ut som tagna direkt ur en sagobok!

Korten tagna på en strand utanför Halmstad. Är härligt att rida vid havet! Och det är oftast packad sand som ger ett nästan perfekt underlag på hösten/våren, inte alls tungt och djupt som man kan tro, givetvis beroende på vilken strand man rider på och vilket väder det har varit.
/H

Vad trevligt det såg ut!! :bow: :bow:
Vad är det för häst? Är den tävlad?

Här är en färsk bild på mig:

9bd07ee1.jpg

Nirak

Har du så rött hår eller är det bara ljuset?
Jävligt snyggt...matchar hästen:p
Och hästen för övrigt är väldigt fin!

angloluso skrev:
Har lite nya bilden, från igår.
edited01.jpg
edited02.jpg

Bilden är inte så bra, men det kändes rett bra ändå. Det går framåt :banana:

Så fine hästar ni har, trevligt att se :)

Det där var nog en av de finaste hästar jag har sett.

*kl*
Dressyrtanten. Bilden har ett par år på nacken och föreställer när jag hade tid att rida. Underbar pålle som jag ff har kvar. En annan bukeanvändare rider honom nu när jag inte hinner. (Tack, om du ser dethär!):love:
4788c6e4.jpg

Ljuset gör det lite ljusare än vad det är egentligen, men det är väldigt rött! ;) Samma gäller för hästen! ;)
Tack så mycket! :)

Här är en dagsfärsk bild på mig och kallblodstravaren som "dressyrar" lite ute i ösregnet :p

afe1d414.jpg

Nirak

NiraK skrev:
Vad trevligt det såg ut!! :bow: :bow:
Vad är det för häst? Är den tävlad?

Tack! =) Det är ett 11-årigt halvblodssto e Bellini-Chagall som jag haft sedan hon föddes. En supersnäll och pigg och glad liten pålla som jag inte skulle byta ut mot alla hästar i hela världen =)

Hon är tävlad litegrann för flera år sedan - på den tiden innan jag insett att jag inte är en tävlingsmänniska utan bara en träningsmänniska.. Men förrförra helgen gjorde hon faktiskt come back på tävlingsbanorna på ett KM med min kompis i sadeln i stället.. och det lär nog bli fler ggr!

Dina bägge var läckra!

Knapplån

Här kommer bilder på mig och min lilla dressyr häst. Jag vet egentligen inte om vi platsar, men några lektioner i klassiskdressyr har vi allt tagit.

Den där bilden var fin! :love:Såg jätte fint ut.

Liknande trådar

Ridning Jag har börjat rida en fin kallblodstravare som jag inte vet så mycket bakgrund kring. Hon har gått på trav för snart tio år sedan men...
Svar
16
· Visningar
1 141
Senast: Pinus
·
IT & mobiler När man går in i albumen så visas en rörlig bakgrund med bildspel på alla bilder i albumet. Detta är väldigt störande. 🧠 Nån som vet...
Svar
3
· Visningar
98
Senast: Rosett
·
Ridning Hej allihopa! 😊 Jag är ny här och skulle gärna vilja höra era tankar om något jag funderat mycket på. Jag är relativt ny på det här med... 2
Svar
22
· Visningar
2 400
Senast: Kajsalisa
·
Ridning Hej! Jag köpte en häst i november. Hon stegrade över första gången jag satt upp, kollade hos veterinär och sadel som var ok. Vi...
Svar
19
· Visningar
2 079

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Kattbilder #10

Hästrelaterat

Tillbaka