Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Jannice tack ja omväxling förnöjer som det heter och hoppning är ju ett så bra sätt att öka hennes självförtroende vilket verkligen behövs. Sen att det var jag och två 14 åringar och en 8-10 åring i gruppen spelar inte så stor roll
@Jannice jag och den yngsta tjejen med sin B-ponny hoppade samma höjder, men jag var garanterat den som tyckte allt var läskigast
Älskar denna tjejen (Sweetchildomine "Olivia" 2013, e Ima Prime Time - u Hints Sugar Luisa)
Lilla Olivia. Henne har jag "följt" på Cool Quarterhorses sida på FB. Jättefin tjej!
Fasen @doleron, då kanske jag ska prova med 30 cm vore rätt lagom, helst i skritt så man helt säkert kan stanna.
Nää jag nöjer mej nog vanliga bommar på marken ett tag till
Ja det ska vara det då...
På lillponnyn får det bli. Han är en gammal räv på hoppbanorna och kan sköta det där själv! Westernsadel, en hand på hornet och en hand på tyglarna (han kan ändå inte neckreining) men då kan han gå så fint på volt och hoppar och styr på hinder o allt själv! =)