Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Min nya Islandshäst Gambri Från Skallagården E: Pyrnir Från Skaneyland EE: Birkir UE: Freyfaxi UEE: Mökkur
Spännade och se vad vi hittar på i framtiden. Han är 1 år. Rider dressyr på Islandshästar i snart ett år nu. På en Islandshäst ridskola med mycket fina läromästare :O)
Dels så har jag svårt för namnet Embla, så klumpigt att säga. Dels, och framförallt, för att jag så snart hon var avlastad hemma så av en slump kallade henne för "Ditt lilla spöke" och då blev det hon hette. Kändes helt självklart
*kl*
Dags att väcka liv i den här tråden lite.
Kan bjuda på lite Islandsbilder, det är ju fruktansvärt tacksamt att hiva upp kameran när man är där, blir alltid bra!
Hundavel & Ras
Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.