Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Nja, brukar aldrig ha skydd i hagen... Men efter två veckors boxvila satte jag på det bästa jag hade (inte boxvila pga denna häst dock, han har bara haft en liten sårskada, men jag fick utöva kollektiv bestraffning av flera anledningar)
Har promenerat honom vid hand i några dagar, men idag var första gången han fick sträcka på benen ordentligt
..nu ar det min tur att dela med mig av lite bilder....
forst ut ar: Tjocka valacker!
sen....
Far alla saga HEJ och Valkomna Hem till...
Red och Baby! (Red har stjarn - hingstunge, Baby ar ett sto -har blas)
De har sprungit vilda sen de foddes i varas, sa ni far noja er med huvudbilder tills vi fatt dom hanterbara sa vi kan fa lite skit av dom Men de ar bada red roans efter en haidas lil pep-hingst. De lastade kanon pa egen hand, lastade ur finfint, smajoggade rakt in i sin falla och borjade kaka gras. Riktiga coolingar bada tva! Lyfte knappt pa huvudena nar husse korde forbi med traktorn, skiter blankt i hunder och stod hur lungt och fint som helst i transporten - bade under korning och stillastaende. Sa nu har jag lite att gora de kommande manaderna....
Kattsak, jag borde skarpa mig och ta mer bilder... det blir nog lite risker for bildbomber och filmer pa bebisarna sa smaningom... Jag ar helt otroligt superpepp pa de har tva smattingarna, de ar verkligen tva skithaftiga individer! Vara andra grabbar... ar mest tjocka och valmaende, blir ev. lite teamroping traning i vinter - da blir det fler bilder, tankte jag i alla fall
Hehe, bara o borja packa! Jag satter pa kaffekannan... och for svenskar kan jag tom baka lite kanelbullar - for Sjalvklart ar det la hit till prarien du skulle ta dom? *planerar att starta en ny svensk kolloni*
Malumbub:
hehehe.... det ar sa harligt med de dar vita falten... Hon ar fin! Tank vad mycket som hant med henne sen hon var liten base..
Hästhantering
Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.