Bildtråd 2010

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråd 2010

Snön fortsätter att vräka ner. Var nyss ut med lunchen åt hästarna och passade på att ta några bilder i snön...
101113Snow3.jpg

101113Snow2.jpg

101113Snow1.jpg

Usch vad avundsjuk jag blir, jag vill med ha snö:mad:

Ser superhärligt ut ju:love:

Här i södern bjuder vädret bara på regn och gegga..

Det bästa med snö är ju att hästar med vitt fortsätter vara vitt :D ...Jag minns vintrarna i Småland och jag ångrar inte beslutet att flytta tillbaka norrut :p

Åh, vad härligt med snööööö !!!!

Den kom och försvann här nere.....suck.....hoppas det blir en ordenlig vinter med snö igen :)

De där täckerna var fina, känner igen dem men kan inte komma på vart jag sett dem....vad är det för täcken och vart har du köpt dem ??

Jag har orange som vardagsfärg samt blivande tävlingsfärg till mitt fuxsto.

Åh, vad härligt med snööööö !!!!

Den kom och försvann här nere.....suck.....hoppas det blir en ordenlig vinter med snö igen :)

De där täckerna var fina, känner igen dem men kan inte komma på vart jag sett dem....vad är det för täcken och vart har du köpt dem ??

Det är fleecefodrade regntäcken. Jag köpte dom på Börjes för ett par år sen. Har hållit fint men så tvättas dom inte annat än att jag blåser fleecefodret med högtryckstvätten när det behövs.

...för övrigt så fortsätter snön att falla. Här ligger allt kvar ;)

*hugger narmaste knapp*

Med vintertema.... *vissel*

Vy fran "kullen" (dvs... vad som en gang i tiden var creekens strand, sen tuggade sig vattnet ner en bra bit)

DSCF2645.jpg

Mellan traden, innan vattnet, varan creekhage

DSCF2646.jpg

Vara grimmor...

DSCF2648.jpg

DSCF2647.jpg

O sa bebisarna... Som -nastan- borjar se lite presentabla ut... Fick inget foto pa frosten de hade i skagget o i oronharen i morse dock, det sag ratt roligt ut :)

DSCF2651.jpg

O sa varan sortingalley med hingstfallan i bakgrunden (notera coyotesparen.... o lite kattspar o sa en kanin... rena rama zooet!)

DSCF2655.jpg

Kaaaaaaaallt ute idag!

*satter pa kaffebryggaren* ;)

fast helt seriost.. jag gick och sparade coyotes bland fallorna idag - i sallskap med grepen! Det blir att ta med en hund nar jag utfodrar i fortsattningen... de har knallat rakt upp till smattingarnas grind, rakt over ridbanan, traskat omkring i hela pen 1 o 2... mellan morgon och middagsutfodring! :o jag ar inte Alls glad just nu.... sa kom hit o hall mig sallskap nar jag fodrar!

Är de verkligen farliga för människor då ?
Klart om de är döhunriga så kanske de försöker sig men kanske bara ett rejält booo skrämmer bort dem ;)

Jag menar, vargar är ju egentligen inte farliga för människor, de är skygga djur.....men coyotes kanske inte är samma sak ?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 578
Senast: Nepenthe
·
Katthälsa Som rubriken lyder, vår ena honkatt är dräktig och hon har inte visat tecken på löp nära inpå/innan vi upptäckte hennes dräktighet. Hon...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 025
Senast: Puffindog
·
Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
605
Senast: Krålus
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 136

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka