Bildtråd 2010

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråd 2010

Min häst heter Master Piece 2000, hon var inte till salu men jag fick köpa henne ändå av hennes underbara ägare. Dock finns det fler ston tillsalu där samt unghästar. Kanske det var någon av dom du tänkte på?

Ja, nej, det var inte det stoet jag tänkte på !

Det var dock ett roan sto men som sagt betydligt äldre och det var dessutom fel ställe, svårt att hålla isär ställerna ibland när man är lite ny på det :)

Japp men det får bli 2012. Tills dess ska vi bli bästa vänner och lära känna varandra riktigt väl.Och sedan har jag min arabvallack att tävla på innan dess. och attans kom på att det året är det dax för inridning av min Sandy med:laugh:

Låter som en bra plan :)

Du kommer med andra ord ha fullt upp med alla hästarna ;).

Själv satsar jag på att kunna tävla min 09 när han är 4,5-5 lite försiktigt om allt går som det ska :).

KL

Nybadad Winnin!

bild0473.jpg

Precis en sådan JAG ska ha;) Red henne i min barbackapad idag,så lyhörd och underbar på alla sätt:love:

*kl*
Jag är så impad av folk som lyckas få sin karl lite hästintresserad, jag har fullt sjå att lyckas få honom att släppa in från hagen någon gång ibland! :D Lite avis på er som kan dela intresse!

Min kära karl har en sån här söt tant:)
Det är underbart att kunna dela hästintresset, i och med att vi har hästarna hemma på gården så är de ju en väldigt stor del av vårt liv. :love:

31757887.jpg

Lägger in lite bilder på min travarpojk också..

Han är egen uppfödning och vi testar på det mesta som kommer i vår väg.
picture-917_114589663.jpg

picture-250_110704176.jpg

Vi testade på att putta kossor för första gången nu i höstas, så nu kan vi stryka det från att göra listan också :D

picture-255_110704390.jpg

picture-069_106398175.jpg

Wihoo :D :banana:

och Lotta är lika ren som vanligt ser jag.. (Känner igen den där synen allt (!) för väl ;):D)

Jaa :love: lika fin som vanligt! :D
(När kommer det nya bilder på storasyster?)

Lotta är verkligen GULD i tömkörningen. :love:

*kl*

Idag har jag varit och hälsat på min tjej som är iväg på inridning.

Hon har utvecklats massor min lilla skitgris:love:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 581
Senast: Nepenthe
·
Katthälsa Som rubriken lyder, vår ena honkatt är dräktig och hon har inte visat tecken på löp nära inpå/innan vi upptäckte hennes dräktighet. Hon...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 026
Senast: Puffindog
·
Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
607
Senast: Krålus
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 147

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Ringkota, operation!?
  • Ridskoleryttare
  • Bildtråd

Omröstningar