Bildtråd 2010

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråd 2010

Får jag vara med här också? Här är vår söta Dynamit, världens bästa kompis. Under inridning.

dyn.jpg

Åh vad roligt det ser ut =) Längtar till våren, då får vi förhoppningsvis lite kosseträningar här uppe i norr!

Lägger in en ridbild från min trail också, han gapar lite tyvärr.DEt är ett problem som jag har jobbat en del med, bytt olika bett, kollat i munnen givetvis osv men han slutar inte gapa. Därför rider jag nu på bosal i plesaure och horsemanship.
H%C3%B6fenEWU%20254.jpg

Visst skulle jag behöva ha längre tyglar också, men i trail är det ju trevligt att ha lite mera koll. Om man tittar på filmen med min man så syns det tydligt att hästen fipplar runt med bettet även när tygeln är lös.

Va fina ni är =)

Kul att få med sig maken också, undrar om jag någonsin får upp min i tävlingssadeln:idea::D

Tack!

Min man är bra kaxig nu, han blev ju all around champion dessutom på sitt livs första tävling :D Plus att han "red till" hästen så att jag skulle vinna:D Men det bjuder jag så gärna på, han har hjälpt mig enormt mycket med träningen under flera år så det är hans förtjänst att vi är där vi är idag.

Är det där samma häst som har lekt rodeotjur i dina tidigare videor? Vilken otrolig skillnad isf! Han (eller ni båda förresten ;)) ser väldigt mycket mer harmoniska och avslappnade ut nu :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 585
Senast: Nepenthe
·
Katthälsa Som rubriken lyder, vår ena honkatt är dräktig och hon har inte visat tecken på löp nära inpå/innan vi upptäckte hennes dräktighet. Hon...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 029
Senast: Puffindog
·
Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
610
Senast: Krålus
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 152

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka