Bildtråd 2010

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråd 2010

senaste på mig o pållen, som är glada western-wannabes ;)

_DSCN6214.jpg

_DSCN6201.jpg

Hoppla har du gett honom krumelurpiller? :p

Haha ja man kan nästan tro det... :)

Han har haft lite semester och verkar tycka det är vansinnigt roligt att komma igång och jobba och få lära sig en massa saker igen :)

Leah - nej jag har provat på det också, det är snudd på omöjligt att sitta kvar kan jag erkänna :o:angel:

Dom vill bara rätta till fläckarna som kommit på sned! :D

Men Willy är rolig, det är antingen eller med honom så det är bara att vänta ut när han får spunk, sedan är det liksom stenlugnt! :)

http//www.pixbox.se/alb1204928

Min fina pålle som ska bli reininghäst.

Mvh Susanne

Willy tycker det är vansinnigt roligt att vara igång med träning igen... och jag tycker personligen det är bra mycket trevligare att titta på från marken än att leka rodeo-ryttare :P

Va härlig han ser ut Lewllyn...

och va roligt att se dig igen...

kram

Betsybabe

Dom vill bara rätta till fläckarna som kommit på sned! :D

Men Willy är rolig, det är antingen eller med honom så det är bara att vänta ut när han får spunk, sedan är det liksom stenlugnt! :)

fläckarna på sned hahahah:rofl:

Och japp, han är så nöjd så bara han får bralla loss lite, när han är färdigt travar han lugnt in till mig i mitten och undrar om vi inte ska jobba nånting :D

BB - tack vad rar du är! :) Förhoppningsvis kommer jag vara lite mer aktiv här igen nu.

Åh tack,tack:bow::bow:
Hon är magisk! Hon har fått sin pappas ögon som är såå underbara:love:

Tack! Jag lär väl aldrig kunna sälja henne. Hon blir ju bara mer perfekt för varje dag. Så underbart att få prägla hur man vill ha hästen ända från början.
varför valde du att kastrera? Enligt mej är han riktigt läcker din flinga.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 585
Senast: Nepenthe
·
Katthälsa Som rubriken lyder, vår ena honkatt är dräktig och hon har inte visat tecken på löp nära inpå/innan vi upptäckte hennes dräktighet. Hon...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 029
Senast: Puffindog
·
Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
610
Senast: Krålus
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 152

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka