Bildtråd 2010

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråd 2010

Det är visserligen sant! Så brukar jag försöka tänka också.. :)

Mailade henne nu, Får se vad hon säger.. Man kanske skulle köpa hem regelboken så man har lite hum om vad som gäller iaf. :angel:

Hon kommer hem på måndag, Om allt går som det ska dvs. Men måndag är bokad. Åh! Det har varit en tom och tråkig sommar utan henne, Men jag har ju jobbat som en tok så det var kanske lika bra att hon fick åka iväg. :)

Nu får vi väl bara hoppas att jag lyckas köra henne. ;)

*kl*

Jag har ju länge trott att jag föder upp PLEASURE hästar och tänkte idag fota en av mina fina PLEASURE hästar i hagen. Och vad får jag? DETTA!!!! :eek:

Då håller jag tummarna för att de gör en trail in hand klass åt oss två :D

Jag får nog träna på grind och bommar:angel:

Wow, Va läcker (t) ! :love::d

Kan inte bli så svårsåld eller..? :)

western_wannabe haha, ja världen är inte så jättestor. ;)

Då kommer det utlovade bilder :D

Photo_94239_1392216.JPG

Photo_94239_1392215.JPG

Photo_94239_1392214.JPG

Han har ju varit skadad i 10 månader, fick en skada både på halskotorna och en senskada. Men nu har jag börjat rida honom äntligen!! :laugh: Han har tappat massor! Men vi har gott om tid på oss att bygga upp det igen och han får massor av mat så att han ska lägga på sig både hull och muskler.
Man ser fortfarande att han inte böjer halsen riktigt bra åt det hållet han har varit skadad men förut kunde han inte böja alls åt det hållet så det är mkt bättre! Med bra mjukgörande ridning, streching och massage kommer nog även halsen att bli helt återställd.

Mittenbilden var ju apläcker! Vilken snygg häst!

Här kommer lite gammalt från mig. Har inget nytt men vill gärna ha en kommentar eller två :P
IMG_0248.jpg

Misslyckat försök :angel:
IMG_0228.jpg

IMG_0215.jpg

Och en ultra-gammal :D
IMG_0124.jpg

Senast ändrad:

Är det en montsegur sadel du har? :) Vilken urgullig häst också!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 592
Senast: Nepenthe
·
Katthälsa Som rubriken lyder, vår ena honkatt är dräktig och hon har inte visat tecken på löp nära inpå/innan vi upptäckte hennes dräktighet. Hon...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 033
Senast: Puffindog
·
Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
617
Senast: Krålus
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 169

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Utreda för allergi eller inte
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar