Bildtråd 2010

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråd 2010

Men gud, Va fin han är! :love:

kl*
vill inte snåla med bilderna ju!
Nytt från oss idag, Första gången hon sätts framför vagn hemma, av mig och med hennes alldeles egna vagn. Snäll häst! :D
31496503.jpg

Igår vad det dags...första uppsuttna jobbet på Lilly på 1,5 månad. Svettigt värre!!! Hett som i saharas öken och vindstilla trots att klockan var efter 18...men kul att komma igång ändå. Lilly gjorde det hon skulle...en bild på oss efteråt ;)
100814KickioLilly5.jpg
[/IMG]

Flugfritt med? Här har det varit ett helvete med flugor,blinningar och getingar senaste två månaderna.:)

Tänkte bara skriva att din häst får alla mina önskedrömmar om en ny quarter, att försvinna totalt. :love:;)

Tänkte bara skriva att din häst får alla mina önskedrömmar om en ny quarter, att försvinna totalt. :love:;)

:D ...hon är rätt go, ja ;) ...MEN, energin ligger i hudnivå och jag har fullt sjå att få henne att dämpa sig. Kan ju vara bra att veta, menar jag :o ...

Här kommer sista bilderna på min älskade
Örnie (The Charming Eagle)

han fick somna in i morse efter många års problem :cry:
Hela familjen är helt knäckt just nu då vi ägt honom i 19 år...

Måste dessutom leta efter en ny kompis (foderhäst) åt
Barbie så hon inte ska behöva gå själv :crazy:

rnie-1.jpg

P8130209.jpg

P8130225.jpg

P8130228.jpg

Tack :laugh: Ja, sadeln är väldigt lagom stor på honom. Hade nog täckt hela ryggen om man hade en som inte var rundskuren. ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 592
Senast: Nepenthe
·
Katthälsa Som rubriken lyder, vår ena honkatt är dräktig och hon har inte visat tecken på löp nära inpå/innan vi upptäckte hennes dräktighet. Hon...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 033
Senast: Puffindog
·
Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
617
Senast: Krålus
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 168

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Annonsera mera hundar 2
  • Oseriös avel 2023

Hästrelaterat

Omröstningar