Bildtråd 2010

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråd 2010

Härlig färg han har din kille!

kl.
En bild på Sandy från Juni 14 veckor gammal.
9juni001.jpg

Sandys pappa.
Bild0065.jpg

Sandys mamma.
13maj171.jpg

Men va snygga ni är! :love:
Du får nog ta och ändra ditt namn till "born to be western" istället! :D

Hur gick det för er?

Tack:)

Det gick ganska bra, är riktigt nöjd med helgen, om man bortser från allt regnande idag (blev inga foton idag heller)

Hade en liten miss i ena Horsemanshipklassen på C-nivå (välte första konen, ungefär som att riva första hindret i hoppning:angel:) och kom 8:a av 12. Annars placerade vi oss 4:a, 2:a, 3:a resp. 2:a i pleasure C, Horsemanship C, Pleasure C och Western Riding D.

Äntligen har "nybörjarnervositeten" släppt, var både min och hästens 4:e westerntävling:) Känns jätteskönt att kunna slappna av lite mer och kunna koncentrera sig på ridningen...

Men nu har pålle åkt hem till sin ägare igen, blidde inget köp. Så nu ska jag lägga allt fokus på min egen pålle, ska bli så kul att tävlingsdebutera på honom i höst:bump:

Va duktiga ni är! :banana:

SKönt också när nervositeten släpper.. Jag kan bara gissa hur det känns eftersom jag bir så nervös att jag kanppt kan hålla mig kvar på hästryggen. Haha! Men kul med lagtävlingar iaf! Ska du vara med nästa år med din egna då? :)

KL*

Nu är min äntligen hemma igen!
Fick köra henne för första gången igår samtidigt som jag hämtade hem henne..
Älskade lilla häst! Så stolt jag är över henne! :love:
31473187.jpg

http://www.youtube.com/watch?v=pp02zgTDcVo

Yes, vi glömde hjälmarna. Ska inte upprepas. ;)

Har lite annat att träna på när hon är hemma igen ,då hon inte gärna står still mer än någon minut. Men det blir nog riktigt bra!

*KL*
Mitt projekt :)
Egenuppfödd föredetta travtävlande kallblodstravare.

e83de7a9.jpg

ad5c868d.jpg

74130f48.jpg

Sadelprovning (hukar mig, sitter illa jag vet, jag ÄR ingen riktig ryttare än, håller på att skola om från kusk :crazy:)
8aa8a507.jpg

Nu har äntligen hästarna kommit hem från Iowa. Lilac Ice en champagne färgad hingst och Schatze Dell Badger ett mörkbrunt sto som också är dräktigt med Ice för att föla i februari.
74603_1281725191.jpg

39458_1281725205.jpg

37006_1281725223.jpg

29379_1281725233.jpg

72158_1281725249.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 592
Senast: Nepenthe
·
Katthälsa Som rubriken lyder, vår ena honkatt är dräktig och hon har inte visat tecken på löp nära inpå/innan vi upptäckte hennes dräktighet. Hon...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 033
Senast: Puffindog
·
Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
617
Senast: Krålus
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 169

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Utreda för allergi eller inte
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar