Bildtråd 2010

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråd 2010

KL

Tusan vilka vackra hästar ni har allihop! :)
Här kommer lite somriga bilder på mina tre pållar Sessan, Tracy och fölet Vindil.

Mitt lilla föl Vindil
31420273.jpg

Vindil gör en slide stop :D
31420280.jpg

I början fattade hon inte riktigt det här med att följa trycket... :cool:
31420278.jpg

Senast ändrad:

Blivande reiner? ;)

Hihi jaa hon gör fullfjädrade reininguppvisningar i hagen, inklusive slide stops, rollbacks och galoppombyten :D inte illa av ett tremånadersföl va ;) :D
Hon har dock talang för lite spanska ridskolangrejer också, typ galna levader och kaprioler :cool:

Senast ändrad:

Ja visst är hon underbar :) 20/4 är hon född! Bilderna är lite olika gamla, men de där jag leder henne och hon har en filt på ryggen är från förra veckan :)

Jaa hon är underbar, jag har mer eller mindre bott hos hästarna sen hon föddes :D hehee
En kallblodstravare e: Järvsöviking, ee: Järvsöfaks :D Vi får se om det blir en travare av henne eller om hon blir en westernpålle, mamman Sessan är westernriden men med den stammen kanske hon blir en travstjärna istället :laugh:

Senast ändrad:

Ja Liona var riktigt fin i turkost idag!:love: Hade jag inte varit så blyg hade vi ju kunnat samtala lite mer. Jag behöver någon som börjar prata först sedan kan jag nog mala på rätt bra. Lite seg i starten bara:rofl:

*kl*

Här kommer lite nya bilder från mig!
Sjunde gången jag rider Enya nu och hon har inte haft bett i munnen på 2 mån pga tandbyte så det var ganska kul att leka med bettet.

Första gången över bron med ryttare på ryggen.

Flytta undan rumpan för tryck.

Och så blev hon lite väl ivrig!

Whopsie-ponnyn fick stifta bekantskap med presenningen för första gången!

Bustroll!

Den där lilla kommer en vacker dag vara stulen:devil:

Jahapp lite nya bilder på Bitter igen då.

2b3a5847-ff55-4216-9659-50d78b13efab4.jpg

53049bab-9f64-4933-919b-d4166374030c4.jpg

a1181a15-c257-4d98-bc8c-83cd52459fc94.jpg

ec2292dc-35ef-446c-a5ff-f83ece039f494.jpg

806d6862-01e7-430a-820f-76e567c4b4c14.jpg

Åh!! Va fina och duktiga ni är! :love:

Svarade du på när det var hon skulle åka? kanske missade det..? :)
Såg du att det är en E/D tävling nu i nästa månad? :angel:
Håller tummarna lite på att det kommer vara någon klass at hand så jag kan ta med mig RoxieFoxie och göra debut :angel:

Tibra Jisses va vacker han är !:love: Ingen film snart? haha, Jag känner mig tjatig men det är verkligen så himla roligt att se er !

KL*

Håller på att ladda upp en film.. Från maj visserligen men den är iaf ovisad.
Har varit ute en snabb sväng hos henne men fick inga bilder med mig hem. men det kommer! Snart! :D

Hon åker i oktober någon gång:laugh:

Ja jag såg att de hade tävling, hade gärna provat tävla på nån in hand-klass med men jag vet ju inte ens vad de olika grenarna går ut på:o Och vilka jag kan starta i osv..

Har ingen regelbok heller..

Hade gärna provat att tävla lite men vill ju inte skämma ut mig helt:angel:

In hand heter det ju.. :angel: Min engelska är ju lite som den är..

Vad jag vet så finns det väl bara Showmanship in halter och trail in hand?
Men dom har inte haft några sådana klasser när jag har varit där.. Kanske missade det?

haha! Jag känner på mig att jag kommer skämma ut mig även om jag väntar 10 år, så Om vi kan vara med så kör vi på det. :D
Tror jag.. om jag inte fegar ut när det närmar sig..

Hur länge ska hon vara borta? Satan i gatan va dyrt det är! Och så kör du henne ändå så långt.. ;)

kl*
http://www.youtube.com/watch?v=W0H0EmGNBQY

Jag motiverar det envist med att hon ska leva tills hon är 30år gammal och de pengarna utslaget på 30år är ju helt okej:angel: Näe men dyrt är det men vad gör man när kroppen inte gör som jag vill och jag aldrig får hjälp. Det blir liksom inge bra:crazy:

Du får maila dem och säja att vi är två grönisar som skulle vilja skämma ut oss en trail-in-hand på deras E-tävling:idea: Trail ska de ju ändå säkert ha och då borde det väl vara lätt för dem att göra en in-hand klass?

När kommer Roxie hem?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 592
Senast: Nepenthe
·
Katthälsa Som rubriken lyder, vår ena honkatt är dräktig och hon har inte visat tecken på löp nära inpå/innan vi upptäckte hennes dräktighet. Hon...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 033
Senast: Puffindog
·
Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
617
Senast: Krålus
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 169

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Utreda för allergi eller inte
  • Oseriös avel 2023
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar