Bildtråd 2010

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråd 2010

Ne det kändes inte hundra och sedan dök det upp annat som vi var tvungen att prioritera först.

Det är löst med Bitter nu :)Det går iaf framåt i ridningen, ska träna för Lovisa imorgon.

Hur är det med dig då? O hur är det med hästintresset?

Jag tror jag har fått tillbaka hästintresset nu! :banana:
Jag planerar att tävla med Roffsen i augusti (blir nog årets enda tävling), och har smått börjat kika efter en till häst. Hade väl tänkt skaffa en ponny som sällskap/barnponny till syrran, men får se vad som händer. Roffsen går ju ensam och jag vill ha sällskap till honom i höst.

KL

1279980454_resized.jpg

Vi körde oranget och bridleless i helgen, änna:)

Okej vad kul :)

Fast ska du verkligen dra på dig fler hästar? Hua.. ne jag tror du kommer ångra dig, bättre att låta någon hyra in sig hos dig? Eller om du hyr in dig någonstans? Ja menar.. Lillan är ju inte kvar :P Ja du gör som du vill såklart.

Vad kul vad för tävling??

KL

1279980454_resized.jpg

Vi körde oranget och bridleless i helgen, änna:)

:love::love: Så otroligt fin! Han är så jävla snygg i oranget. eller hur stavas det egentligen? Hua.. jättefin kille!

Fan, jag önskar att min häst var lite fin.. men ne han är så ful.. jag kan inte titta på honom och tycka han är fin alltså, han ser ut som en älg i huvudet..Älskar honom men han är ingen skönhet

Okej vad kul :)

Fast ska du verkligen dra på dig fler hästar? Hua.. ne jag tror du kommer ångra dig, bättre att låta någon hyra in sig hos dig? Eller om du hyr in dig någonstans? Ja menar.. Lillan är ju inte kvar :P Ja du gör som du vill såklart.

Vad kul vad för tävling??

Ska du säga :p Och bara för att du ångrade dig så betyder ju inte det att jag gör det. Mitt liv ser ju lite annorlunda ut nu jämfört med för ett tag sedan, dessutom hoppas jag på att jag får lite hjälp av lillsyrran. Fast det är ju svårt att veta hur stort hästintresse hon har, så hon ska inte ha någon egen häst.

Tänkte tävla på Autumn Western Competition, det är väl den 21-22 augusti tror jag :)

Ska du säga :p Och bara för att du ångrade dig så betyder ju inte det att jag gör det. Mitt liv ser ju lite annorlunda ut nu jämfört med för ett tag sedan, dessutom hoppas jag på att jag får lite hjälp av lillsyrran. Fast det är ju svårt att veta hur stort hästintresse hon har, så hon ska inte ha någon egen häst.

Tänkte tävla på Autumn Western Competition, det är väl den 21-22 augusti tror jag :)

Haha men vadå jag har väl inte lämnat iväg nån häst för att jag har lessnat? Jag har inte ångrat nån häst. Jag tänkte bara på att det har ju dalat väldigt för dig.
Jag antar att det är bättre:laugh:? Det är ju kanon! Ne i den åldern vet man ju aldrig hur länge de varar men vem vet titta på dig o mig :) O många andra här inne.

Vart är det någonstans?

Du har ju lämnat iväg två hästar som det inte funkat med, även om det kanske berodde mer på att de hästarna inte passade dig, och inte på att du hade egna problem.
Hur som helst så funkade det inte när jag hade Lillan heller, men nu är det nästan ett år sedan hon åkte. Dessutom var hennes tandproblem lite värre än jag visste om. Och jag hade ju verkligen hittat den bästa fodervärden man kan hitta, och jag ansåg att det var bäst att sälja henne då.

Tävlingen är på Sundsvalls Fältrittklubb tror jag, har aldrig varit där så jag vet inte var det ligger. Planerar du att vara med på någon tävling då? ;)

Jag tävla? Nej nej fy bevare mig!! Hua det törs jag inte. En annan får gärna tävla honom som kan och vågar ^^

:love::love: Så otroligt fin! Han är så jävla snygg i oranget. eller hur stavas det egentligen? Hua.. jättefin kille!

Fan, jag önskar att min häst var lite fin.. men ne han är så ful.. jag kan inte titta på honom och tycka han är fin alltså, han ser ut som en älg i huvudet..Älskar honom men han är ingen skönhet

Åh, tack! Det tycker jag med! :laugh: Lite kul med en färg som sticker ut lite tycker jag. I och med att han har tråkigaste och vanligaste färgen, haha;)

Jag tycker att din häst är fin! Älg? Ja, kanske lite... Men en nedrans charmig älg! :)

*KL*

Ett styck skitig paint?

Husse o hans häst.... (fast han får inte ha kvar den så länge till :devil:)

Det är en riktigt fin kille du har där. Hästen menar jag nu då:D;) han är helt i min smak:love:

Oh snygg kuse!
Måste få fråga, Hur friserar du manen? Rycker/Klipper/mankniv??? Jag försöker få mitt sto lite mer haltersnygg, men jag är så kass på att göra kort man!

Tack :)

Jag rycker om jag behöver tunna ur eller korta ner mycket, sedan använder jag dubbeltandad effileringssax, aldrig vanlig sax.

Oh, det ska jag beställa en :D Jag har ryckt manen lite kortare, men det ska ju upp ytterligare 5cm ungefär. Hon har ganska tjock man, så jag behöver nog rycka lite till men sen kanske man kan ta med en sån sax. Jättetack tack för tipset! Vi är ju såna gröngölingar inom utställning och alla tips är hjärtligt välkomna!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 592
Senast: Nepenthe
·
Katthälsa Som rubriken lyder, vår ena honkatt är dräktig och hon har inte visat tecken på löp nära inpå/innan vi upptäckte hennes dräktighet. Hon...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 034
Senast: Puffindog
·
Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
617
Senast: Krålus
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 169

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Utreda för allergi eller inte
  • Oseriös avel 2023
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar