Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
KL
Vi körde oranget och bridleless i helgen, änna
Okej vad kul
Fast ska du verkligen dra på dig fler hästar? Hua.. ne jag tror du kommer ångra dig, bättre att låta någon hyra in sig hos dig? Eller om du hyr in dig någonstans? Ja menar.. Lillan är ju inte kvar :P Ja du gör som du vill såklart.
Vad kul vad för tävling??
Ska du säga Och bara för att du ångrade dig så betyder ju inte det att jag gör det. Mitt liv ser ju lite annorlunda ut nu jämfört med för ett tag sedan, dessutom hoppas jag på att jag får lite hjälp av lillsyrran. Fast det är ju svårt att veta hur stort hästintresse hon har, så hon ska inte ha någon egen häst.
Tänkte tävla på Autumn Western Competition, det är väl den 21-22 augusti tror jag
Så otroligt fin! Han är så jävla snygg i oranget. eller hur stavas det egentligen? Hua.. jättefin kille!
Fan, jag önskar att min häst var lite fin.. men ne han är så ful.. jag kan inte titta på honom och tycka han är fin alltså, han ser ut som en älg i huvudet..Älskar honom men han är ingen skönhet
KL
Vi körde oranget och bridleless i helgen, änna