Bildtråd 2010

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråd 2010

kl
Jag har tråkigt så här mitt i natten, här är den senaste bilden på min gubbe. Nysvampad efter en ridtur, då måste man ju rulla sig!
37625_410983951774_758101774_4665640_800343_n.jpg

*knapplån*

Bild på min bebis ute i hagen, han har varit jävligt mager men nu har han blivit skitsnygg (trots att han e svankig och överbyggd xD).

DSC01545.jpg

*KL*

Här trängs dom ihop på dagarna på sin lilla öken dom har skapat och viftar blinningar på varandra.

I denna bilden tar Claudia en smygsnutt på Kajsas mamma Sessans mjölkbar. Hennes egen mamma Clara står mellan dom.

Lika som bär?

Skojig ny färg under fölpälsen

Här kommer en bild på min 2 åriga quarter Setup And Play Star efter Runing Playboy, som jag numera kör.
95004_1279645061.jpg

Senast ändrad:

She`s Got The Look "Sandy" har nu blivit hela fem månader och en dag gammal:D dagen till äga fick hon komma in en sväng från betet och fick en alldeles egen box. Där har hon stått två gånger under dagen 45-75minuter helt utan problem. Både mammahäst och Sandy har varit helt avslappnade och lugna. Inte en endaste gnäggning utan de intog viloställning direkt.

24Juli017.jpg

24Juli013.jpg

24Juli030.jpg

24Juli005.jpg

Efter att ha kollat igenom alla sidorna å sett sååå många fina hästar har jag bara en fråga:

-VAR hittar ni alla fina filtar o paddar?!

i olika westernbutiker på nätet och när dom säljer vid tävlingar så klart!

Tycker att jag letar å letar men hittar inga som klickar... några tips på butiker?

Jag har lite dagsfärska bilder jag med för en gångs skull... inte helt lätt att longera och fota samtidigt bara... ska ta hjälp med att ta lite porträttbilder i helgen med, han ville inte samarbeta med det i hagen sen :)

31368875.jpg

31368879.jpg

31368881.jpg

*kl

Äntligen fotat nyaste tillskottet...
Låt mig få presentera Cody Olenas Snap!
Det är mina föräldrar som köpt Snap, och ska nu med min och systers hjälp lära sig att rida! Snap har ett föl vid sidan (Vi kallar henne Tiffany) som ska tillbaka till sin ägare i december. Snap har varit hos hingsten Tejons Nifty Pine och är förhoppningsvis (och nästan 100% säkert) dräktig! Det kommande fölet ska jag och min syster ha! :D Håller tummarna på en liten hingst...

31376123.jpg

31376127.jpg

31376128.jpg

Åh, fina Snappis och fina fina Tiffany!:love:

Vi tog in dem förut, för Fiffi frös i regnet. Fick locka lilla mamsis med mat för hon var mycket misstänksam. Men hon såg väldigt nöjd ut när de väl var inne och hon fick hö och lillan sträckte ut sig i den djuupa halmen och somnade. Så förhoppningsvis plockade vi några kompis-poäng iallafall:p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 592
Senast: Nepenthe
·
Katthälsa Som rubriken lyder, vår ena honkatt är dräktig och hon har inte visat tecken på löp nära inpå/innan vi upptäckte hennes dräktighet. Hon...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 034
Senast: Puffindog
·
Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
619
Senast: Krålus
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 172

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka