Bildtråd 2010

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråd 2010

Är väl dags att hänga ut sig igen nu när man äntligen haft fotograf med sig:D
Underlaget i hagen är väl inte det bästa, men vi försöker så gott det går:)

trav på volt...
DSC_0243.jpg

bommar...
DSC_0263.jpg

DSC_0254-1.jpg

Rumpor...
DSC_0228.jpg

galopp...
DSC_0277.jpg

Bro (med ena benet utanför:angel:)...
DSC_0375.jpg

Grind... ingen snygg bild, men spana in vilken glad häst!
DSC_0338.jpg

Avsvalkning i vattnet...
DSC_0381.jpg

Sjukt fin häst! Ser ut att gå riktigt trevligt!

Sjukt fin häst! Ser ut att gå riktigt trevligt!

Tack:) Han börjar faktiskt visa ganska mycket goda egenskaper i ridningen. Än så länge är vi ju bara i början av utbildningen, så vi har mycket kvar att lära båda två. Jobbar mycket med eftergiften, jag har jättesvårt att lära in rätt teknik, att kunna ge rejäl eftergift men fortfarande kunna korrigera... Är så rädd att bli hängandes i tygeln...

Wow! Vad snygga ni är! Tävlar du ponnyn fortfarande? Har du skaffat både quarter och paint? Visst var det väl någon annan som har tävlat grållen förut? Tror mig ha sett den på tävling... :laugh:

kl

Jag har ÄNTLIGEN fått hästskrället vaccinerad. Vi åkte in till kliniken, ställde honom i en tvångsspilta och så var det klart typ. Mycket väsen för ingenting... Men då vet jag att jag ska åka till kliniken nästa gång, och inte försöka hemma i stallet.
Så nu kanske vi kommer ut på någon tävling i år! :banana:

Då kommer pappan till din häst från samma ställe som pappan till min häst =)

Din häst såg väldigt trevlig ut!

Wow! Vad snygga ni är! Tävlar du ponnyn fortfarande? Har du skaffat både quarter och paint? Visst var det väl någon annan som har tävlat grållen förut? Tror mig ha sett den på tävling... :laugh:

Taack!:) Aa fast hon är tillsalu. Aa en tjej tävlade honom innan jag köpte han, den andra (painten) ägs av en tjej som jag tävlar med. Dom där två grabbarna är bästa vänner dom! =)

Uj... ghost ar i sverige :) Men han ar himla fin han med ;)

Bidde inga bilder fran dagens branding tyvarr, men vantar pa att lite bilder ska trilla in fran torsdagens (tog med annan persons kamera) ...i dag var jag for upptagen med att marka kalvar.

O jag ska halsa bade Ghosts agare o vara pojkar att dom ar fina ;) :D Tusen tack!

Ahaa :) då såg jag fel. kom ihåg att jag såg en Ghost som du red på er hemsida som var lik hästen på första bilden. Men då var de ju helt enkelt fina båda två :D hehe. Även de övriga måste jag nämna igen ;)

Hehe, ja du.. det ar lite halvsvart for mig med att hanga med i hastsvangarna har. Fast just nu ar mitt storsta problem att luska ut Hur manga krak vi har i hagen. Jag har tappat rakningen.....

Tiffy, vi fick namnforslaget TJ i helgen... namnet spook har varit uppe med, men det funkar inte langre.. for hans "spookyness" forsvann hastigt o lustigt nar han val kom fram till att varlden faktiskt Var storre an hans hemmagard och att inget skulle kaka upp honom... nu tal han tom piskor med plastpasar pa (kofosarpinnar som prasslar o viftas febrilt med) lol

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 592
Senast: Nepenthe
·
Katthälsa Som rubriken lyder, vår ena honkatt är dräktig och hon har inte visat tecken på löp nära inpå/innan vi upptäckte hennes dräktighet. Hon...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 034
Senast: Puffindog
·
Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
619
Senast: Krålus
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 172

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Valp 2024
  • Storlek röd Kong?

Hästrelaterat

Omröstningar