Lejonstjarna

Trådstartare
Jag har maser med bilder ligandes i datorn som jag skulle vilja visa. Jag vet att man måste ha dem på en sörver. Men hur får man sådana där fotoalbum som flera har? Jag har bilder på min användare på lunnar kan man länka dit? Hmm kan någon som är duktig hjälppa mig? Snälla

Tack har nu skapat mig ett sådant konto. Om jag får problem Kan jag få pm:a dig å ställa fråger min sambo blir så ireterad över mina konstiga fråger.
:)

...nog att jag är dyslektiker men det skulle underlätta om folk stavar rätt. Är du från Mars? :devil: :devil:

...nog att jag är dyslektiker men det skulle underlätta om folk stavar rätt. Är du från Mars? :devil: :devil:

Det där tycker jag var ett slag under bältet!!!!! Du har inte funderat på om användaren kanske också är dyslektiker!!!??? Att bara kasta ur sig nåt dylikt är fruktansvärt fräckt tycker jag.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
678
IT & mobiler Jag håller på med ett kreativt projekt där jag har behov av några bilder. Själv har jag god tillgång på egna foton, men just detta...
Svar
0
· Visningar
415
Senast: Myrten
·
Relationer Jag har en pojkvän som jag upplever blir utnyttjad av sin bonusfamilj (bonussyster med man) både för pengar och för tjänster och skulle...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
10 860
Senast: Oh_really
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit...
26 27 28
Svar
554
· Visningar
15 731
Senast: Shpongle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar