Bilder på våra dräktiga ston 2011/2012

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bilder på våra dräktiga ston 2011/2012

Här kommer min Cessa som gått 340 dagar idag. Mer tur än skicklighet att hon tog sig upp idag när hon rullade sig ;)
024.JPG

048.JPG

026.JPG

Haha.. jag var i full fart efter varje graviditet.. men just så där i slutet.. nej :p då var man slapp!

Haha.. jag var i full fart efter varje graviditet.. men just så där i slutet.. nej :p då var man slapp!

Förlåt ot men efter är det ju alltid full fart ;) Knappt man tog sig upp när man sovit ju ;)

Tillbaka till ämnet igen så är det första fölet på mitt sto & jag gick länge & funderade på om hon var dräktig ..

Det kanske kittlas när fölet lever om där inne? :)
Himla fint sto i alla fall :)

Och grattis till fölet tabac, ser fram emot bilderna! :)

kl
Grattis alla ni som har fått föl!!

Lite nya bilder på Dezza, idag på 341d

1z7271e.jpg

10xeqzb.jpg

28o2lw.jpg

oj vad tydligt man ser att hon släppt bäckenbanden!

tabac grattis till fölingen! Låter som hon är härligt tecknad!:d

KL.
Solette är på dygn 297 idag och snart passerar vi det magiska 300-strecket!;)

ungen lever rövare så hela solettes mage guppar fram och tillbaka:angel:

vi har sorg hemma efter en plötslig bortgång av vår ena hund, som var en älskad familjemedlem. Så nu behöver vi snart lite babylycka!

Min 21 åriga dam är på dygn 350 idag och nu är jag sjukt trött på att det inte händer nått !! Samtidigt stiger oron att nått är fel på fölis :( Men känner att den lever iaf för det lever rullan så misstänker vi har en rodeohäst på G!

Åh fy vad jobbigt! Hur länge har ni vakat? Hoppas min märr är punktlig...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 223
Senast: Bison
·
Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
4 390
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 639
Senast: Hedinn
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
26 749
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka