Bilder på dräktiga ston.

Sv: Bilder på dräktiga ston.

Min pålla är rätt tjockis nu :love: Beräknas föla i början av maj.

7897127.jpg
[/url][/IMG]

Här kommer mitt sto e.Acapulco Gold-Nepal som ska (bör:smirk: ) föla 30/3.

Bild000.jpg

Bild016.jpg

Bild018.jpg

Här kommer bilder på mitt sto som ska föla i slutet på mars. Men jag tror att hon kommer gå över ch föla i början på apri

7607214.jpg

7607213.jpg

Bara intresserad: varför har du klippt henne :crazy: :p ? Inget negativt eller så, bara undrar.

Hehe, okej, a ja klippte oxå min i oktober, känner mig som en av dom som höll på o tjata om varför ja klippte mitt dräktiga sto "Hon behöver faktist sin päls när hon är dräktig:eek: ".. hehe, men har man en pålla som har lätt för o svättas som vi då har :angel:

Hehe, okej, a ja klippte oxå min i oktober, känner mig som en av dom som höll på o tjata om varför ja klippte mitt dräktiga sto "Hon behöver faktist sin päls när hon är dräktig:eek: ".. hehe, men har man en pålla som har lätt för o svättas som vi då har :angel:

heheh... Jo, har dem lätt för att svettas så e det bättre att den åker av!.

Precis, speciellt om man, som jag, älskar täcken :love: :angel: hihi

Här är en bild på min "rosa" ponny (rödskimmel). Hon är inte kollad, men jag tror inte jag behöver fundera så mycket... Hon ska föla i slutet av juni...

venessavinter.jpg

shit vilken mage, hon är säkert dräktig:angel:

Vilken bild! Påminner om en mugg jag har med en väldigt tjock ponny på :angel:

Hon BÖR ju vara dräktig... :love:

Ullis

Det är hennes tionde dräktighet, så man kan ju kanske tänka sig att hon är lite "uttöjd"... :angel:

*KL* Någon som har bild på en förstföderska i 7-8 månaden? Gärna hbl el fullblod

Roligt att du tycker hon är fin. Hon är kallblodstravare.

Här är min lilla häst. Hon förväntas födda 14 April. Det blir första gången för henne så att vi är alla lite extra nervösa:smirk:
DSC06363.jpg

Så här såg hon ut för två månader sedan:love:
DSC06333.jpg

Liknande trådar

Trav Vi skulle ju inte betäcka i år... Nu står vi med tre ston som högst troligt ska bli betäckta. Trots allt.... HJÄLP OCH FUNDERINGAR...
Svar
0
· Visningar
1 269
Senast: Cambrie
·
Körning Denna kanske skulle nålas.... Jag har dock ingen kommentar..:angel::angel...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 219
Senast: åke
·
Övr. Katt Äntligen efter att ha letat igenom hela sabla byn så har vi hittat våra kattungar. Dom är bara så himla söta. Nu till min undran. Hur...
Svar
12
· Visningar
1 022
Senast: animal
·
Körning Lägger in en bild på Åke framför en timmer kälke. Både skaklarna och kälken är ledad på alla håll. (kan ni sluta skicka pm nu?:o)...
Svar
17
· Visningar
2 006
Senast: Trygg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30
  • Målbilder för trubbnosar.