Bilder på dräktiga ston.

Sv: Bilder på dräktiga ston.

Här är min lilla dam, vet dok inte när hon ska föla. Jag köpte henne i Dec å fick veta för en månad sedan att hon gått med en klapphingst(dom trodde inte hingsten kunde betäcka,men här har vi bevis)

ShowFile.aspx

ShowFile.aspx

*kl*

Här är bilder på mitt sto för ca två veckor sedan, då var det ca två månader kvar till fölning

9014737.jpg

9014735.jpg

Hon är jättepigg nu och springer i hagen och håller på, hoppade till och med en liten stock i hagen för några dagar sen:p Hon som brukar vara ganska lat:D

Här är Nea e.As de Thurin - Ramiro's son ,född 2003
Dräktig med Aerline H, beräknas 5 Juli

Bilderna är klickbara

Trés Belle
10 april 2003
e. As de Thurin

dräktig med Coriall :love: :love:

ska föla runt den 25 April

pict2349_1176225656.jpg

p.s detta är min kompis sto d.s

Ja usch! Men nu syns det inte alls nästan så Marianne gjorde ett bra jobb när hon sydde:)

Bilder på mina två dräktiga ston, tagna igår.

Bint Bika. Beräknad fölning 11 maj.
Bika304dygn07-04-152.jpg

Ninja. Beräknad fölning 21 juni.
Ninja264dygn07-04-151.jpg

kul! jag har redan fått mitt coriall föl! vore jätte glad om man fick se en bild senare :)

vad har stot för härstamning?

Här är Nea e.As de Thurin - Ramiro's son ,född 2003
Dräktig med Aerline H, beräknas 5 Juli

Bilderna är klickbara

underbart med fler as de thurin ungar. min född 2003 fick den 16 april ett litet sto efter coriall.

Era hästar som skulle föla i mars eller början på april.. Nu vill vi ju se mor&föl såklart! :D

Liknande trådar

Trav Vi skulle ju inte betäcka i år... Nu står vi med tre ston som högst troligt ska bli betäckta. Trots allt.... HJÄLP OCH FUNDERINGAR...
Svar
0
· Visningar
1 269
Senast: Cambrie
·
Körning Denna kanske skulle nålas.... Jag har dock ingen kommentar..:angel::angel...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 219
Senast: åke
·
Övr. Katt Äntligen efter att ha letat igenom hela sabla byn så har vi hittat våra kattungar. Dom är bara så himla söta. Nu till min undran. Hur...
Svar
12
· Visningar
1 022
Senast: animal
·
Körning Lägger in en bild på Åke framför en timmer kälke. Både skaklarna och kälken är ledad på alla håll. (kan ni sluta skicka pm nu?:o)...
Svar
17
· Visningar
2 006
Senast: Trygg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama