N
nancy
Undrar om det är någon som har bilder att visa där någon har en C.O. modell H2000 på sig? Tänker köpa en sådan (från England eftersom den tydligen inte går att uppbringa i Sverige längre = kasst!). Men alla bilder jag hittar är bara på själva hjälmen (och de ser också aningen olika ut, vilket förbryllar mig lite), inte när någon har den på sig. Skulle gärna vilja se hur den ser ut på, eftersom anledningen till att jag är så inställd på just den hjälmen är att den ska vara lite "djupare" i modellen och ha en mindre skärm (och på så sätt tänkte jag undvika att se ut som om jag rider runt med en stor svamp på huvudet...).
Är dressyrryttare och därför inte intresserad av C.O's alla hoppmodeller av hjälmar (som verkar ha tagit över hela hjälmmarknaden). Kan också tänka mig tips på andra (dressyr-)hjälmar som inte är så stora och klumpiga och kan passa till ett lite mindre ansikte/huvud. Har provat det mesta och inte hittat vad jag sökt, men kan ju naturligtvis ha missat någon modell/märke...
Är dressyrryttare och därför inte intresserad av C.O's alla hoppmodeller av hjälmar (som verkar ha tagit över hela hjälmmarknaden). Kan också tänka mig tips på andra (dressyr-)hjälmar som inte är så stora och klumpiga och kan passa till ett lite mindre ansikte/huvud. Har provat det mesta och inte hittat vad jag sökt, men kan ju naturligtvis ha missat någon modell/märke...