Bilder på 80cm bana.

L

Lisaaa__

Någon här som har ett hinder/flera hinder som är bild på 80cm från tävling/träning? Hemma ser ju allt så mkt mindre ut än på tävlingen så lägg gärna in om du har någon bild på 80 cm hinder. Ska kanske nämligen starta L:d med min d-ponny om 2v. så vill gärna se hur högt det ser ut på tävling.

tack :d

Sv: Bilder på 80cm bana.

Intressant att du tycker det - jag tycker tvärtom! Jag tycker det ser pyttelitet ut på tävling jämfört med hemma! Börjar fundera på om jag ska kontrollmäta hindrena hemma, de kanske är högre än jag tror? :p

80 cm på "tävling" - centimeterhoppning
lina_grevag_maj_10.jpg

lina_grevag_maj_12.jpg

lina_grevag_maj_11.jpg

Senast ändrad av en moderator:
Sv: Bilder på 80cm bana.

Det känns inte så högt när man väl börjar. Nu har jag t.o.m. startat Lc fast jag var så nervös att jag nästan kräktes, och det är 90 cm :eek:
Men det kändes som sagt inte så högt när man väl kom igång :)

9579110.jpg

9579111.jpg

9579112.jpg

9579113.jpg

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 336
Senast: Lady_S
·
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
4 028
Senast: Sasse
·
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 835
Senast: mamman
·
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
34
· Visningar
4 967
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar