Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Tyvärr ingen fälttävlansfilm att bjuda på, men Livonija var iväg på första lokala hopptävling idag (90 cm) idag med ryttaren, och skötte sig kanon.. Hon överhoppar sig en del, speciellt på 3:e hindret men det blir iaf bättre
Äntligen första terrängträningen.. men fy fan vad spänd och laddad han var.. stark som en oxe... jag kommer inte kunna hålla honom på denna betslingen mer iallafall... fick skola runt honom rätt mkt på småhinder för att få lite kontroll.
Nu har jag o unghästen debuterat på terrängbanan! Lite vingligt var det allt men över förväntan.
Vi slog inte ihjäl oss och han skuttade glatt över allting förutom ett dike där vi behövde lite draghjälp.
Jag kände mig ganska ringrostig, det var ju ett par år sedan nu. Men det var jäkligt kul och det tyckte pålle med!
kl;
vad har dagstorp för hinder? ska dit på träning om ngn vecka , har inte hoppat mer än kavaletti sen i höstas . får dra fram ngt hinder och hoppa igång lite nu känner jag .
Åh va kul! Då ska jag dit och hålla utkik efter dig!
Buck: De har väldigt fina hinder i Dagstorp! Allt från pytte till rätt rejäla saker Fodervärden var där idag och hoppade Batman, kan bjuda på lite bilder så får du se lite av banan iaf
Vi lyckades fastna på ett par bilder från årets första terrängträning. Lilla svarta taggade hejvilt men hoppar ju snällt när hon väl kommer fram till hinder...
Ja vill du ha bilderna i originalformat så bara säg till! Din häst var ju superhäftig! Sjukt läcker färg!
Fio: Tack! Han är himla härlig i terrängen, och låååååånga ben! Jag vet faktiskt inte om man får rida utan väst? Jag gör aldrig det så har inte ens funderat över det :P
stora hinder du fått med på bild , känner att jag gått och fegat till mig under vintern. hoppade för första gången i år idag och lyckades komma över hela 70 :O cm. helt utan problem och lyckades till och med se avståndet och räkna galopp språng XD(vanligtvis så chansar vi hej vilt ).
eftersom detta tydligen var bild tråden så bidrar jag med en bild på det fasansfullt höga hindret vi hoppade idag
Hästmänniskan
Vet inte riktigt vilket prefix som passar, så det får bli övrigt.
Lång historia kort: Många händelser de senaste åren har krossat mitt...
Hundavel & Ras Nej i Sverige är den inte vanlig, om den ens finns? (Medvetet)
Hade aldrig hört talas om den för jag kikade lite på ”utländsk agility”...