Bilder och filmer 2013

Sv: Bilder och filmer 2013

Ja, det är trist att det inte funkar så bra nu, han kändes ju verkligen jättefin när jag började med honom och nu känns det mest... blä :yuck:

Men här är iaf filmen från hoppträningen igår:

http://www.youtube.com/watch?v=zjmjPbj2DSk

Det är alltså bara andra gången han hoppar sedan Breeders i September (?) eller när det nu var.

Just det, det är nog för att jag har lagt på musik... Det står inget på min YT om att den har blivit blockad men jag har nog räknat ut att det ändå är något som gör att man inte kan se från mobil, och antagligen inte iPad heller då... :meh:

Nu har jag ett foto :D

Mörkgrå har varit på staketridning..

942345_10151703100391797_710075577_n.jpg

Det står... ska bitvis sätta sig lite mer..ser mjukt ut och lyssnar ganska bra på dig.

Ja precis. Eller, vi har ju hästarna hemma båda två men det är hon som rider. Så han struttar runt lite därhemma. Vet inte om hon tänkt att hon ska börja hoppa honom eller om hon nöjer sig med att rida litegrann hemmavid.

KL

Ja jag brukar ju inte vara här men en bild kan jag i alla fall bjuda på från vår första terrängkurs. Superkul, tyckte vi, så det blir nog mera. :D

Så imponerad av alla era bilder o filmer här.

IMG_1534_zps38d825d5.jpg

Wow, bra position där och visst är det kul! Lite kortare läder kanske ;)

Tack hehe men det var inte så imponerande svårt program, det som blev svårt var att rida rakt fram.. mkt lättare när man får rida någon skänkelvinkning så man får tag i dom lite.. det var ju egentligen ljusgrå som skulle gå LB:2, men eftersom det är en pay&jump idag och en Pay&cross på lördag så tänkte jag det kunde vara perfekt och lite lugnare i hjärnan för mörkgrå att gå en "fälttävlan" över 3 dgr..eftersom jag vet att han blir stirrig av att gå alla 3 moment på samma dag.. Gick ju bra på dom senaste Pay& crossen förutom att han fick ett envist jäkla balltramp på den sista, banhoppningen funkar ju och i går var han riktigt glad på dressyren så dags att sätta ihop det lite. Finns ju flera chanser till att göra såhär i sommar vilket passar honom utmärkt! Ska leta upp några kombinationstävlingar oxå dressyr+hopp.

Ja precis. Eller, vi har ju hästarna hemma båda två men det är hon som rider. Så han struttar runt lite därhemma. Vet inte om hon tänkt att hon ska börja hoppa honom eller om hon nöjer sig med att rida litegrann hemmavid.

Du får väl hoppa honom lite då :D

Just det, det är nog för att jag har lagt på musik... Det står inget på min YT om att den har blivit blockad men jag har nog räknat ut att det ändå är något som gör att man inte kan se från mobil, och antagligen inte iPad heller då... :meh:

Jag fick en dressyrfilm blockad för att det var bakgrundsmusik på en tävling O_o

Hur kul var den bilden då :mad:

Fina poäng men det går ju att se på Equipe ;) jag vill se hoppbilder!!!!!!!

Tack :) ja det är så himla roligt.

Gillar ditt tänk med mörkgrå, bra att se vad som funkar för hästen, det kommer att bli riktigt bra det där ;)

Visst är det på Runsten? Vi red där för Helena i helgen, premiär för både mig och hästen och jag är redan peppad inför nästa gång!

Ja, jag med! Då var vi nog bara i olika grupper! Ja jag vill också fortsätta och hästen med. :)

Liknande trådar

Hästmänniskan Vet inte riktigt vilket prefix som passar, så det får bli övrigt. Lång historia kort: Många händelser de senaste åren har krossat mitt...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 454
Senast: Karminnie
·
Trav Tog över en "problemhäst" i september 2012. Sned häst som vi började om helt med. Nu behöver jag lite tankar och idéer. Historia från...
2
Svar
25
· Visningar
8 568
Senast: Zuzzi
·
Western Kommer antagligen ångra det här djupt om några dagar men passar på att posta filmerna medans jag fortfarande har modet uppe:crazy...
2
Svar
28
· Visningar
3 996
Ridning Har ett sto som jag haft på foder nu i ca tre månader och som när jag fick henne var riden, men inte särskilt skolad åt något håll. Hon...
Svar
7
· Visningar
1 683
Senast: Skugga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Pusseltråden
  • Klara sig utan bil
  • Nyårstråden

Hund, Katt, Andra Djur