Bilder och filmer 2012!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bilder och filmer 2012!

Min mamma blev väldigt glad när hon väl insåg det och slapp filma själv :D

Haha på de lite större tävlingarna under ponny och junioråren var mamma rätt flitig med att byta tjänster med de andra föräldrarna. Genom att filma varandras ungar slapp man nervösa skakiga filmer med alltför många spontana utrop;)

Kanske finns en affärsidé där?:angel:

Ja framförallt så ser man ju så dåligt när man filmar och man vill ju se det IRL och inte via en filmkamera.

Ja framförallt så ser man ju så dåligt när man filmar och man vill ju se det IRL och inte via en filmkamera.

Precis därför hon hatar att filma! Uttråkade pappor/pojkvänner däremot bli ju glada att fördriva tiden :p

Minsann Elin, något du får satsa på :D:D:D

Hehe, träningen blev inställd och flyttad till lördag pga mindre monsun ;)
Så nu har jag några dagar till att ragga filmare på!:banana:

Jag och lilla häst börjar närma oss att vara redo för fälttävlan :D
Idag var vi på allra första hopptävlingen, och han skötte sig alldeles exemplariskt och hoppade runt felfritt :banana:
Och igår hoppade han så duktigt på terrängbanan - tredje gången han var där - poletten börjar trilla ner nu :)

Bildbevis från idag:
gobi_vingaker3.jpg

gobi_vingaker1-1.jpg

Senast ändrad:

Last thing I remember, I was
Running for the door
I had to find the passage back
To the place I was before
"Relax, " said the night man,
"We are programmed to receive.
You can check-out any time you like,
But you can never leave!

:devil:

Men det är ju så jäkla mycket svårare!! :D

Red Rolls Roycen med både (!) sadel och träns idag minsann!

img_9819_203263677.jpg

img_9824_203263707.jpg

img_9848_203263816.jpg

Här tränar vi längdhopp!

img_9917_203263879.jpg

img_9910_203263839.jpg

Fina Rolls Roycen! :love: Helt underbara bilder du la in tidigare, jag ska minsann också kunna hoppa utan utrustning! :bump:

Det går framåt för mig med herr Sigge tycker jag, börjar hitta lite knappar på honom. :) Var på programridning i torsdags o han var så fin på framridningen! :love: Framåt o taggad!
Jag bara njöt o utbrast "wiie!" ett antal gånger :angel: Lite problem med galoppen denna gången, jag kniper för mkt o då tror han att jag mer honom samla sig.. samtidigt som jag driver på honom som tusan o han undrar vad jag vill egentligen.. :p
På banan gick det väl ändå hyfsat, jag red lite slarvigt dock o galoppen funkade inte riktigt. För varje gång känns det som att jag får en ny 'aha-upplevelse' så snart ska väl poletten ramla ner! ;)
(Film från programridningen, om någon är nyfiken..)

Imorgon blir det dressyrträning, o på torsdag terräng! :eek:

En bild på Dimmans Eros RNF 182 och hans ryttare Moa från P90 i Dagstorp 19 maj. De vann klassen. Foto Mikaela Regnander

P1050879.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Dressyr Jag har jobbat en del med färger och vet att just färgåtergivningen i digitala bilder är ett hel vetenskap i sig. På en dator beror det...
16 17 18
Svar
342
· Visningar
22 601
Senast: hundtant
·
Kultur Vilken är den bästa filmen ni någonsin sett? Behöver inte vara kvalitetsmässigt bra utan kan vara bra av anledningar ni själv väljer...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
4 283
Tjatter Ääääälskade filmerna som barn! Förra tråden IV
19 20 21
Svar
407
· Visningar
24 906
Senast: Scata
·
Fritid Inte nödvändigtvis den bästa filmen ni sett (det finns ju en. egen tråd för det) men en som fastnat i ditt minne av olika orsaker. Den...
Svar
0
· Visningar
192
Senast: Rie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama