Bilder och filmer 2012!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bilder och filmer 2012!

kl

Dressyrade lite på Diesel (projekthästen) idag. En snäll stallkompis knäppte lite kort på oss så här får ni ett litet smakprov!

img_9743_202436307.jpg

Dålig skärpa...

img_9764_202462232.jpg

Bättre skärpa!

img_9741_202461910.jpg

Letar loppor i manen...

img_9754_202462110.jpg

Letar inte loppor i manen ;)

Börjar få rätt bra ordning på del lilla busungen nu! :)

+ aprilia:

Tack! :love:

Han är hälften fullblod:) e: De la Gardie - National Zenith xx :) han är 6 men utbildningsmässigt som en 4åring. Han har knappt blivit riden sedan han reds in :)

Förresten! Gick ju bra igår! Grattis!!

Vad fina hästar ni har :D

Vi är nya här och tänkte bjuda på en bild från gårdagens terrängträning :)

mail

kl

Eftersom tant Lina inte fick följa med till Humlamaden så fick vi roa oss lite på hemmaplan istället.

"Do not try this at home" :D

dsc_6391_202490536.jpg

dsc_6392_202490586.jpg

dsc_6422_202490297.jpg

dsc_6424_202490366.jpg

dsc_6428_202489530.jpg

dsc_6426_202489504.jpg

Jag älskar min ferrari! <3

Jag har ju försökt få igenom att jag ska fä tävla barbacka iaf, jag kan tänka mig att göra en kompromiss och iaf ha träns, men ICKE! De är så trångsynta de där tävlingsarrangörerna :D babblar massa om sakderisk och gud vet inte allt. haha!

Hade mycket väl kunnat tänka mig att tävla en helt fälttävlan barbacka i välgörenhetssyfte eller något, kanske man ska föreslå någon arrangör? :D

Haha, ja det får väl bli någon liten dressyrtävling på honom :D Men han måste bli lite kvickare för hjälperna först bara :D

Jag och Baby-Nell ska på vår första terrängträning för tränare EVER i morgon, och vi har inte hoppat på en terrängbana (förutom den hemgjorda) sedan augusti, och INGEN kan följa med o filma! :mad:

//Sur_Tjej_90

Vad tråkigt! Men du, kolla om någon på träningen vill fota dig, eller någon som följer med de andra träningsdeltagarna. Brukar ju alltid finnas lite 'fotfolk'. :) Om det krisar sig kan du ju fråga tränaren. :D Hoppas du får några bilder, o kanske lite film också! :bump: Och framförallt, LYCKA TILL o HA SÅ KUL! :banana:

Jag brukar alltid ha med filmkameran.. det brukar alltid finnas någon man kan tvinga :devil:

Om inte annat så kanske man kan hitta någon som har medföljande men inte kamera med, och erbjuda dem att filma "sin" ryttare också; det borde kunna vara en lockande deal.

Hahaha du är galen :p du kan rida omkring och hoppa sådär men inte hoppa runt en hoppbana i fälttävlan ;)

Ja jag vet!! Har ju sagt att om jag bara hade fått tävla barbacka så hade det inte varit några problem ;) haha!

Förstår inte varför min jäkla prestationbsångest ska sätta såna käppar i hjulet för. BOTA MIG!!!

Ja jag vet!! Har ju sagt att om jag bara hade fått tävla barbacka så hade det inte varit några problem ;) haha!

Förstår inte varför min jäkla prestationbsångest ska sätta såna käppar i hjulet för. BOTA MIG!!!

Ja välkommen till Camp fio :devil:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Dressyr Jag har jobbat en del med färger och vet att just färgåtergivningen i digitala bilder är ett hel vetenskap i sig. På en dator beror det...
16 17 18
Svar
342
· Visningar
22 601
Senast: hundtant
·
Kultur Vilken är den bästa filmen ni någonsin sett? Behöver inte vara kvalitetsmässigt bra utan kan vara bra av anledningar ni själv väljer...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
4 283
Tjatter Ääääälskade filmerna som barn! Förra tråden IV
19 20 21
Svar
407
· Visningar
24 946
Senast: Scata
·
Fritid Inte nödvändigtvis den bästa filmen ni sett (det finns ju en. egen tråd för det) men en som fastnat i ditt minne av olika orsaker. Den...
Svar
0
· Visningar
192
Senast: Rie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama