Bilder och filmer 2012!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bilder och filmer 2012!

Visst borde det komma bilder från söndagen också så småningom?

Jag har ju film på dig från fredagen, risk att man blir åksjuk dock, det är en jäkla tur att jag inte filmar i vanliga fall... :angel:

Haha! Utan att ta ansvar för andra läsares/tittares hälsa så är det ok om du lägger upp den här:p (Kanske med varningstext?);):D

*kl*

Jag och Hille var i tranemo i söndags och red en 100 klass, han fick hoppa in istället för Ferlin och det gjorde han såååå gärna :D

http://www.youtube.com/watch?v=wn5-wVOkYfI&feature=youtu.be

Den här soffan skrämde skiten ur Nova.. eller kuddarna rättare sagt, jag fick lägga mig på den och demonstrera att dom inte var farliga ;)

548506_10150810376616797_620031796_9380309_1938129527_n.jpg

kl

Här kommer filmen från måndagens träning!

Som sagt, lite rostiga var vi, och jag blev tillsagd att inte göra för mycket utan låta honom själv taxera in. Så på småhinderna blev det ibland lite "tjosan, hoppsan, där låg nägot i vägen, bäst jag drar upp benen", inget riktigt avstamp ;)

Och hindret ur vattnet tror jag inte att han fattade att vi skulle hoppa förrän vi var mitt framför, och han tycker det är jobbigt att galoppera i vattnet så jag såg ingen bra distans... Sedan tycker jag kanske att det var lite onödigt smalt att hoppa utan någon inramning alls för min lille bebis, vill inte att han ska lära sig att man kan smita åt sidan över hindret... Menmen, jag tycker han är duktig ändån! Lite annorlunda att hoppa så inne i skogen jämfört med de andra banorna vi varit på där det varit mest fält!

http://www.youtube.com/watch?v=kquKxGqk5ac

Tyckte du filmade bra Marvin!

Elin, vad fick du för omdömmen? (har jag missat att läsa något nu?) Ser mycket säkert och fint ut!

Haha ja såååå illa var det verkligen inte Marvin! Man ser ju att det är en häst nästan hela tiden;):D

Jag red ju stilterräng eftersom pålle är "för gammal", vi fick 7,7. Många fina ord enda kritiken var att jag skulle korta tyglarna bitvis samt en mer energisk galopp. Galoppen är ju det vi jobbar mest med just nu, att han ska bli kvickare och faktiskt orka ta i och galoppera lite:angel: Nu är han mest stoooor och lååååångsam:D
Det blev sedan avdrag för tiden, inte helt oväntat...

Och tack!:laugh:

Är lite orolig för stilterrängen på lördag :angel: Dels är det där jäkla foderbordet med all säkerhet med i min klass (det var pga det som jag inte kunde sova på natten innan sist, som "tur" va var hästen tjock i ett ben så jag fick stryka mig och slapp det :D Jannes kommentar till mig när han visade banan var klockren: "Du rebecca, har du kommit ända hit är det här hindret det minsta du behöver ora dig för" :D True :angel:) och även att Lina var något het på grötyen under gårkvällens hoppning... :D

Hahaha jag fattar inte varför du är rädd för äpplena??? :eek:Vad tror du ska hända bara för att de ligger där??? Förklara dig!:D

Om där är MASK i äpplen så kanske äpplena rör på sig... hmmm.... *spekulerar*

Ja det kanske! Eller är hon rädd att Lina ska stanna och äta??:eek: Eller att hon ska bli hungrig själv kanske?:angel: Har varit mycket snack om äppelpaj:p

:D

Med tanke på hur Lina såg ut igår, så kommer hon inte ens hinna se vad det var hon hoppade över!
Lilla räser-ferrarin gjorde verkligen skäl för sitt namn! :)

Preciiiiis! Tror knappast att det kommer att gå i ett sådant tempo att Lina hinner se/fundera över om det ligger äpplen på bordet eller inte!:p

Så Rebecca vi har löst ditt problem! Du behöver INTE oroa dig:bump:

Haha tack! Men jag ser framför mig hur jag gör en faceplant rakt ner i äpplena!! kan inte få ut den bilden ur skallen!! :D

kl

Någr bilder på mig o ponnyn. Har ett par veckor kvar med gips men sen kommer det komma massa ridbilder. Absitinens!!!!

120512008.jpg

120512013.jpg

120512020.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Dressyr Jag har jobbat en del med färger och vet att just färgåtergivningen i digitala bilder är ett hel vetenskap i sig. På en dator beror det...
16 17 18
Svar
342
· Visningar
22 601
Senast: hundtant
·
Kultur Vilken är den bästa filmen ni någonsin sett? Behöver inte vara kvalitetsmässigt bra utan kan vara bra av anledningar ni själv väljer...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
4 283
Tjatter Ääääälskade filmerna som barn! Förra tråden IV
19 20 21
Svar
412
· Visningar
25 059
Senast: Nikan
·
Fritid Inte nödvändigtvis den bästa filmen ni sett (det finns ju en. egen tråd för det) men en som fastnat i ditt minne av olika orsaker. Den...
Svar
0
· Visningar
192
Senast: Rie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Klösmöbel
  • Målbilder för trubbnosar.