Bilder och filmer 2012!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bilder och filmer 2012!

Jajamen! :D Vi har en rätt stor gräsmatta. (58 x 33 m) Tanken är att det ska bli ridbana "på riktigt" där snart, så det gör ingenting om gräsmattan blir lite knutig. Nu är det ju hyfsat torrt, så det blir inga jättegropar.

*Kl*

Ingen kanonbra bild men väl en bild efter ett pass med bommar :laugh:
Ponnyn ifråga är dock vääääldigt trött! :rofl: Hon gjorde det hela väldigt bra. Vi jobbade lite på en åttvolt med bomhög i mitten där syftet var ordentligt byte över bommarna. På långsidan hade jag två bommar med sex normala språng emellan där vi gjorde 5-6-7 språng. Hon sög tag ordentligt i bommarna och gick att reglera utan större bekymmer. Helt enkelt ett riktigt härligt pass! :D

534321_10150875762396102_598856101_12451520_1289482034_n.jpg

Åh vad roligt och fint! :bump:

Jag och min häst var på inomhus banhoppningsträning idag, men vi stod och spanade över en terrängbana innan vi gick in. Hade gärna hoppat lite på den :D

img_1424_195526220.jpg

img_1429_195526550.jpg

Oh Lidbecks bana!! Hur var underlaget? Jag har tänkt åka dit men var orolig att det skulle vara för blött.
Vem tränade du för? :)

Där var jättefint! Lite blött nere i ena kanten så några hinder var avstängda men annars inga problem.
Tränade för Linda Algotsson, det var Mellantruppens träning jag fick hänga med på ett hörn.

Woho! Vart hoppade ni denna gång?

Edit: Bra att läsa färdigt ;) jag kände först inte igen den, hr bara varit där en gång. Det är så fint där :love:

Tjohooo första terrängträning gjord på Hermanstorp, dock ganska så blött så en hel del hinder hoppade vi inte inklusive vattnet som gick till magen, Pärlan fick stå på kanten och leka lite och skvätta istället. Fy sjutton vad ringrostig man är så här första gången..

http://www.youtube.com/watch?v=MEoZYv-41bo

Helt fantastisk, precis som du skrev:love:
Ser jättekul ut tycker tom en dressyrnörd som jag :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Dressyr Jag har jobbat en del med färger och vet att just färgåtergivningen i digitala bilder är ett hel vetenskap i sig. På en dator beror det...
16 17 18
Svar
342
· Visningar
22 601
Senast: hundtant
·
Kultur Vilken är den bästa filmen ni någonsin sett? Behöver inte vara kvalitetsmässigt bra utan kan vara bra av anledningar ni själv väljer...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
4 283
Tjatter Ääääälskade filmerna som barn! Förra tråden IV
19 20 21
Svar
402
· Visningar
24 574
Senast: Migo
·
Fritid Inte nödvändigtvis den bästa filmen ni sett (det finns ju en. egen tråd för det) men en som fastnat i ditt minne av olika orsaker. Den...
Svar
0
· Visningar
192
Senast: Rie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Säng
  • Valet i USA
  • Vad gör vi? Del CCV

Hund, Katt, Andra Djur