Bilder och filmer 2012!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bilder och filmer 2012!

vilken fin unghäst! :love:

kl

här kommer några bilder på mitt ft-projekt från idag.

Foto0913.jpg

Foto0912.jpg

I know.. totalt omatchande utrustning :rofl: men orka vara fin varje gång :p ni skulle sett mig idag.. ja, jag lirar i bondligan! :D

Vilken oerhört festlig teckning på din häst :D

Chic - superfina bilder och hästen ser jättetrevlig ut :love:

Tack så mycket. Det skulle vara superkul om jag lyckades få tag på den filmen på något sätt ^^. Det är väldigt sällan jag och hästen lyckas komma på bild eller film när vi är på terrängbanan : ).

Din pålle ser ju ut att klara det där otroligt bra för att vara första gången. Han kommer klara Breeders utan problem. Han har ju duktig ryttare i sadeln också : )

Tack ja, han verkade verkligen gilla det,

Aprilia Härlig häst, ser jättefin ut och underbar teckning:love:

Ja bättre matchning går ju knappt att få, är grymt imponerad av henne. PMa mig din mail så kan jag skicka filmen, har den i paddan kanske något kort också.

Tack så mycket :) (även fast det inte är jag som rider)

Vilken jättefin liten häst du har skaffat dig, ni passade verkligen bra ihop.
Är det tänkt att du ska starta honom något?
Lycka till i vilket fall.

Tack så mycket, han passar mig perfekt :)

Chic>Aha, det missade jag. Väldigt fin häst iaf!
Ponnyn har ju tävlat del innan, dock bara nahoppning. Vårt mål är att kunna rida ngn debutant detta år o så hoppa lite lokalt :)

Lite bilder från idag. Jag inser att jag har lagt mig till med en hel drös med olater under tiden jag har varit hästlös... :grin: jag får be någon hjälpa mig med det en dag. Bilderna är från "uppvärmningen" (sambon kom ut med kameran för tidigt). Eftersom hon har en hemsk hjorthals och saknar muskler bak, försöker jag rida henne lång och låg (och hon vill helst själv strutta med huvudet uppe). Det blev bättre efter batteriet i kameran tog slut...

DSC_0251.jpg

DSC_0354.jpg

Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Dressyr Jag har jobbat en del med färger och vet att just färgåtergivningen i digitala bilder är ett hel vetenskap i sig. På en dator beror det...
16 17 18
Svar
342
· Visningar
22 601
Senast: hundtant
·
Kultur Vilken är den bästa filmen ni någonsin sett? Behöver inte vara kvalitetsmässigt bra utan kan vara bra av anledningar ni själv väljer...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
4 283
Tjatter Ääääälskade filmerna som barn! Förra tråden IV
19 20 21
Svar
403
· Visningar
24 582
Fritid Inte nödvändigtvis den bästa filmen ni sett (det finns ju en. egen tråd för det) men en som fastnat i ditt minne av olika orsaker. Den...
Svar
0
· Visningar
192
Senast: Rie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama