Bilder och filmer 2012!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bilder och filmer 2012!

Tack! :love:

Tack för kommentaren, insåg precis varför vi fick så dåliga språng på framhoppningen precis innan. :o

Skyller på att jag var ofokuserad efter att föregående ryttare kraschat och blivit liggande. Jag fick lämna över hästen till funktionär och jobba i väntan på ambulansen. :crazy: Sen tänkte jag att det var bäst att starta snabbt och få det gjort innan ambulansen hunnit för långt. :p:crazy::angel:

Grå (Vit?) ser jättefin ut! :bump: :love:
Men tycker synd om den där Felicia som ska hoppa in i granen? :angel:

Connis och L8P8: Tack så mycket!

Ja. :crazy:

Jag måste skaffa nackkrage att ha i bilen, för det verkar inte finnas ute på klubbarna. Det slutar väl med att jag har en hel doktorsväska med mig. :angel:

Fast som min träningskompis sa till mig efter att jag trillat av på hoppträningen i förra veckan; det är ju ingen mening med att ha en läkare i gruppen om det är du som ramlar av! :angel:

Älskar den där hästen! :love::love: som en gråare Milton.
Sen gillar jag din ridning, lugnt och stadigt utan att hetsa på hästen.:bow:

Marvin: din tjej är jättefin :love:

Rebecca J: Ingen dålig Ferrari det där :)

Nä minsann, hon är en riktig pärla :love: Haha hon var lätt minst på hela tävlingen i helgen, ser ut som en liten ponny som ridit vilse bland alla de stora hästarna:D

De andra fälttävlanshästarna är som en Jeep med hög markfrigång, hon är en liten slimmad ferrari, vi har lite svårare att ta oss över hindren av just den anledningen, en ferrari har inet mycket markfrigång att skryta med, men å andra sidan är hon vansinnigt snabb :D

Men jag blir så trött! Jag hade liksom bestämt att det fick vara med FT denna kommande säsong. För dyrt, för långt och för fattigt för en studerande tant som jag. Så öppnade jag den här tråden....

Nu måste jag nog anmäla mig till första terrängträningen som är om en månad.
Vi har ju lite längre startsträcka, vi i riktiga Norrland.

Men ni där nere i södra Danmark har fina hästar i gång på terrängen allihopa ser jag. ;)

kl

Nu har jag varit på terrängträning (igen :angel: ) med bebis! Mamma filmade såklart, tyvärr kom hon och kameran i otakt på slutet så istället för att filma banan på 10 90-hinder vi red på slutet så blev det gräs, himmel, och insidan av kamerafodralet :p Bortklippt dock ;)

http://www.youtube.com/watch?v=7BhY6B_qUDk

Shit va stadig och fin han blivit!! Och va bra galopp han har! Den där kommer du ha mycket kul med!! :) Du har två jättefina unghästar din lyckost!

Vet inte om det är min dator, men jag kan inte se filmerna. Den gnäller om formatet...

Och Marlin är fantastiskt fin!

Nu tror jag att du förfrusit där uppe i Antarktis??? Du yrar ju o verkar helt förvirrad! Hur kan du ens komma på tanken att INTE tävla fälttävlan med finfina Blixten???

Fy på dig, ta nu o stoppa in huvudet i ugnsvärmen en liten stund så din förfrusna hjärna får en vettig chans att vakna till liv!:D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Dressyr Jag har jobbat en del med färger och vet att just färgåtergivningen i digitala bilder är ett hel vetenskap i sig. På en dator beror det...
16 17 18
Svar
342
· Visningar
22 601
Senast: hundtant
·
Kultur Vilken är den bästa filmen ni någonsin sett? Behöver inte vara kvalitetsmässigt bra utan kan vara bra av anledningar ni själv väljer...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
4 283
Tjatter Ääääälskade filmerna som barn! Förra tråden IV
19 20 21
Svar
403
· Visningar
24 695
Senast: co-SMAD4
·
Fritid Inte nödvändigtvis den bästa filmen ni sett (det finns ju en. egen tråd för det) men en som fastnat i ditt minne av olika orsaker. Den...
Svar
0
· Visningar
192
Senast: Rie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama