Bilder och filmer 2012!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bilder och filmer 2012!

Vilken fining!

Idag har jag o ponnyn varit iväg på vår första dressyrträning. Är nöjd även om vi har mycket att jobba med. Ponnyn blir lite spänd o springig i traven. Har låtit honom välja tempo själv men nu ska det bli lite mer ordning o reda är det tänkt.

http://www.youtube.com/watch?v=vC1Yo...1&feature=plcp

Och jag kan itne se denna heller! Är det min dator som är knäpp? Något med fel url-format tror jag den säger.

:D Jag måste verkligen ta mig dit! Varför har jag två tentor näst vecka när ni rider så perfa på söndag för :(

Detta är mina sista (om :D)tentor och nästa gång går de i augusti så nja ;) Nu ska jag leta upp min räknekompis, varför ska man spara värsta kursen till sista :angel:

Vad roligt att se! (och att höra tränaren, det är alltid trevligt)

Din häst ser supertrevlig ut tycker jag och ni kommer att bli hur bra som helst när han lär sig att komma till ro i en lugn takt med nacken låg :)

Tusen tack! Dig ser jag upp till o då är det extra roligt att få en kommentar. Jag älskar verkligen min fina ponny.
Har inte haft honom mer än en månad o han är inte dressyr riden innan utan har fått bestämma temo o form själv. Det är en liten duracellkanin med energi som aldrig tar slut :-D

Härliga Sissi : ). Det ser väldigt fint ut. Ser ut att vara en trevlig liten pålle du fått tag på tycker jag.

kl

Lite bilder före "incident-hjärnskakning" :D

z_197092280.jpg

z32_197092604.jpg

z5_197092503.jpg

z2_197092355.jpg

Senast ändrad:

*kl*

Hoppträning igår.
IMG_3191copy.jpg

Vi längtar ut i terrängen, och snart borde vi kunna gå ut.
Sa jag att vi ligger efter här uppe? :p

Konstigt ... Sök på Jasmiiiine på youtube, Windam eller Wille heter han! Vill gärna ha tips :) han är tunn som bara den men ny häst så håller på att bygga!!:)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Dressyr Jag har jobbat en del med färger och vet att just färgåtergivningen i digitala bilder är ett hel vetenskap i sig. På en dator beror det...
16 17 18
Svar
342
· Visningar
22 601
Senast: hundtant
·
Kultur Vilken är den bästa filmen ni någonsin sett? Behöver inte vara kvalitetsmässigt bra utan kan vara bra av anledningar ni själv väljer...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
4 283
Tjatter Ääääälskade filmerna som barn! Förra tråden IV
19 20 21
Svar
404
· Visningar
24 789
Senast: Tranan
·
Fritid Inte nödvändigtvis den bästa filmen ni sett (det finns ju en. egen tråd för det) men en som fastnat i ditt minne av olika orsaker. Den...
Svar
0
· Visningar
192
Senast: Rie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30