Bilder från Julio Borba clinicen

Sv: Bilder från Julio Borba clinicen

Är ni hårt drabbade? :cry:

Ex-mannen P sa att jag inte skulle känna igen mig alls när jag kom till Småland nästa gång...hyggen överallt :crazy:

Har ni vägarna förbi Skåne någon gång? :bow:
 
Sv: Bilder från Julio Borba clinicen

Ved för resten av livet.
Skåne kör man igenom så fort det går :)
 
Sv: Bilder från Julio Borba clinicen

äääh löjligt asså.. spelar väll ingen roll vilken nivå man är på för o rida för Julio!! det jag har lärt mig på 1 år när jag ridit för honom har inte jag lärt mig på 5 år med andra tränare!! sån bra hjälp jag fått med min häst går inte o beskriva!! Julio är den bästa tränaren man kan hitta han e kung!:bow: man rider väll för en bra tränare för att man vill lära sig o kunna rida sin häst bättre!! o få hjälp o lösa problem
 

Liknande trådar

Ridning Har insett att jag kan mycket om foder, hagar, beteende och träning från marken - men väldigt lite om hur man faktiskt lägger upp...
Svar
5
· Visningar
521
Senast: MiniLi
·
Relationer När jag sökte hittade jag bara en jäättegammal tråd, men jag tror att jag sett att vi är några som går i bröllopstankar nu?! Vore kul...
2
Svar
21
· Visningar
2 248
Dressyr Jag hittade en litteraturstudie med ovanstående titel, lite äldre så jag kan inte förstå att jag tidigare helt har missat den...
2
Svar
35
· Visningar
3 086
Senast: Badger
·
Fritid Jag hade tänkt lägga upp lite bilder på instagram och facebook (julkampanj på mina böcker), men jag tycker att det är stört omöjligt att...
Svar
7
· Visningar
473
Senast: tott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp