Status
Stängd för vidare inlägg.
Våran Lo tycks ha flytt fältet lite. Hon har varit väldigt innekär ett tag, men nu ska hon ut och jaga, jaga, jaga hela tiden. Lite gos hinner man med emellanåt.

Klia högre upp husse!
DSC_2456_zpse12edc70.jpg

Åh, precis där!
DSC_2454_zps57737e90.jpg

Hänga med "storebror"
DSC_2462_zps6ffe5449.jpg

Sen följde hon med in. Leta lite efter den lilla huliganen, sträckte sig upp för klätterträdet där dom möttes nos mot nos innan Lo drog iväg igen :p

Har ännu inte visat någon bild på min lilla Prisma, som förövrigt inte är så liten längre. Snart sex månader, jisses vad tiden går fort, till växten är hon dock ganska liten fortfarandra tycker jag. Lilla fröken har nu tappat sina första tänder med och verkade löpa för första gången för en vecka sedan. Mesta delen av dagarna spenderas sovande för att sedan få tokryck och springa runt som en galning högt pratandes.

Hon tycker även post är super intressant när den ramlar in i dörren, hon sover ofta läänge på morgonen och ligger kvar i sängen efter att jag och sambon gått upp. Sen när hon hör brevbäraren i trapphuset så vaknar hon med ett ryck, springer till dörren och väntar. När posten dimper ner sätter hon sig på brev/reklam och väntar, när man kommer till hallen jamar hon högt och springer till sin matskål och väntar på att få blötmat serverad :love:

Hoppas bilden fungerar, aldrig testat länka via Instagram tidigare.
10684202_622079294567668_2040623060_n.jpg

Har ännu inte visat någon bild på min lilla Prisma, som förövrigt inte är så liten längre. Snart sex månader, jisses vad tiden går fort, till växten är hon dock ganska liten fortfarandra tycker jag. Lilla fröken har nu tappat sina första tänder med och verkade löpa för första gången för en vecka sedan. Mesta delen av dagarna spenderas sovande för att sedan få tokryck och springa runt som en galning högt pratandes.

Hon tycker även post är super intressant när den ramlar in i dörren, hon sover ofta läänge på morgonen och ligger kvar i sängen efter att jag och sambon gått upp. Sen när hon hör brevbäraren i trapphuset så vaknar hon med ett ryck, springer till dörren och väntar. När posten dimper ner sätter hon sig på brev/reklam och väntar, när man kommer till hallen jamar hon högt och springer till sin matskål och väntar på att få blötmat serverad :love:

Hoppas bilden fungerar, aldrig testat länka via Instagram tidigare.
10684202_622079294567668_2040623060_n.jpg
Så vacker och söt! Det är verkligen något speciellt med helsvarta katter :love:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Katthälsa Hej, Letat bland andra trådar, men försöker med en ny fråga. Katten kom in i går morse och var förlamad i svansen. Akutbesök till...
Svar
18
· Visningar
946
Senast: MissFideli
·
Katthälsa Min katt har blivit diagnostiserad med kronisk inflammation i gallgångar och tarmväggar och får kortison mot detta. Har ätit det i några...
Svar
5
· Visningar
474
Senast: Celinehenn
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
828
Senast: Svartkatt
·
Övr. Djur Börjar ny tråd bara för att få mina fiskar på första bilden ;) Tre fina dalmatinermolly! Och en mosaikgurami i bakgrunden.
26 27 28
Svar
540
· Visningar
12 734
Senast: Exile
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Promenadskor vinter