Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En racersvans på tvättställningen... Liten har blivit stor och jäsiken vad hon mörknat i färgen.
Men det var jösses vilken sötsak!
En racersvans på tvättställningen... Liten har blivit stor och jäsiken vad hon mörknat i färgen.
Apropå färger så trodde jag att min Alice hade mörknat i pälsen tills jag en gång efter sommaren var tvungen att bada henne. Jag tycker att hon var faktiskt lite ljusare efter detDet är tyvärr nackdelen med denna färgen verkar det som.
Gillar verkligen uttrycket på din vilding! Ser också ut att hålla sig smärtare än min Socker som är åt det bastantare hållet.
min lilla tiger
Oj, jag skulle inte låta en så fin katt sitta så utan skydd.
Nja jag har väl funderat på nät men han har suttit sådär i 1 år så tror knappast att han skulle hoppa ner. Alla får göra som dom vill dock, hade inte haft honom där om jag trott det varit en fara för honom
Dessutom har vi en trappuppgång bredvid med bara ett nätgaller för, där försöker han inte komma ut heller.
Jag blir liksom Missfideli lite orolig när jag ser sånt där. För något år sedan blev jag vittne till när en katt ramlade ut från ett fönster. Enligt ägaren hade han aldrig tidigare varit intresserad när fönstret varit öppet och de hade bara öppnat det för att vädra en kort stund.Nja jag har väl funderat på nät men han har suttit sådär i 1 år så tror knappast att han skulle hoppa ner. Alla får göra som dom vill dock, hade inte haft honom där om jag trott det varit en fara för honom
Dessutom har vi en trappuppgång bredvid med bara ett nätgaller för, där försöker han inte komma ut heller.