Status
Stängd för vidare inlägg.
Liten huligan
DSC_2497_zpsc538f559.jpg

Någon motsätter sig mitt studerande tror jag...

Skulle precis sätta mig och läsa häromdagen när en viss katt ockuperar läsfåtöljen. Noteras bör att han aldrig lägger sig där annars.:cautious:
DSC00027.jpg

Kvällens plugg avbröts lite smått av något påflugen katt. Och förstås är han aldrig särskilt närgången annars.:D
DSC00030.jpg

DSC00039.jpg

Men vilken bättre anledning finns för att ta en paus än lite kattmys? :p

Någon motsätter sig mitt studerande tror jag...

Skulle precis sätta mig och läsa häromdagen när en viss katt ockuperar läsfåtöljen. Noteras bör att han aldrig lägger sig där annars.:cautious:
DSC00027.jpg

Kvällens plugg avbröts lite smått av något påflugen katt. Och förstås är han aldrig särskilt närgången annars.:D
DSC00030.jpg

DSC00039.jpg

Men vilken bättre anledning finns för att ta en paus än lite kattmys? :p

Gosekisse! :love:

Min etterpeka lägger sig alltid på min stol, förmodligen för att jag inte vill ha henne där :cautious: Hon vet också att hon inte får vara där för när jag går in i rummer hoppar hon ner :meh:

@Pazuzu Så sjukt vacker färg! Vad kallas den?
Vår ena stallkatt har samma färg, sååå läcker :d Har funderat på att kidnappa honom men tror inte stallägaren skulle uppskatta det.. Får ta grannes katter istället, han har en hona och en hane med den färgen.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Katt För några veckor sedan gick en av mina katter bort. Han var 15 år och hade börjat tackla av sedan en tid tillbaka, i början av januari...
Svar
0
· Visningar
149
Senast: EmelieW
·
Övr. Katt Jag har en katt som är sjuk, som antagligen inte blir så mycket bättre. Vi ger henne ett sista försök med en ny medicin, men blir hon...
Svar
6
· Visningar
452
Senast: Krålus
·
Övr. Katt Jag behöver tips! Vi har tre katter, 2 småtjocka honkatter och en tunn hankatt. Honkatterna får sin mat fördelad på måltider medans...
Svar
7
· Visningar
433
Senast: Lejd
·
Övr. Katt Hej! Det har dykt upp en kattmamma med 4 kattungar hos min granne. Han vill inte ha dom där så jag har gjort i ordning ett litet hörn...
Svar
8
· Visningar
548
Senast: KeeNine
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V
  • Kattbilder #10