Status
Stängd för vidare inlägg.
Liten huligan
DSC_2497_zpsc538f559.jpg

Någon motsätter sig mitt studerande tror jag...

Skulle precis sätta mig och läsa häromdagen när en viss katt ockuperar läsfåtöljen. Noteras bör att han aldrig lägger sig där annars.:cautious:
DSC00027.jpg

Kvällens plugg avbröts lite smått av något påflugen katt. Och förstås är han aldrig särskilt närgången annars.:D
DSC00030.jpg

DSC00039.jpg

Men vilken bättre anledning finns för att ta en paus än lite kattmys? :p

Någon motsätter sig mitt studerande tror jag...

Skulle precis sätta mig och läsa häromdagen när en viss katt ockuperar läsfåtöljen. Noteras bör att han aldrig lägger sig där annars.:cautious:
DSC00027.jpg

Kvällens plugg avbröts lite smått av något påflugen katt. Och förstås är han aldrig särskilt närgången annars.:D
DSC00030.jpg

DSC00039.jpg

Men vilken bättre anledning finns för att ta en paus än lite kattmys? :p

Gosekisse! :love:

Min etterpeka lägger sig alltid på min stol, förmodligen för att jag inte vill ha henne där :cautious: Hon vet också att hon inte får vara där för när jag går in i rummer hoppar hon ner :meh:

@Pazuzu Så sjukt vacker färg! Vad kallas den?
Vår ena stallkatt har samma färg, sååå läcker :d Har funderat på att kidnappa honom men tror inte stallägaren skulle uppskatta det.. Får ta grannes katter istället, han har en hona och en hane med den färgen.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Katthälsa Hej, Letat bland andra trådar, men försöker med en ny fråga. Katten kom in i går morse och var förlamad i svansen. Akutbesök till...
Svar
18
· Visningar
946
Senast: MissFideli
·
Katthälsa Min katt har blivit diagnostiserad med kronisk inflammation i gallgångar och tarmväggar och får kortison mot detta. Har ätit det i några...
Svar
5
· Visningar
474
Senast: Celinehenn
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
828
Senast: Svartkatt
·
Övr. Djur Börjar ny tråd bara för att få mina fiskar på första bilden ;) Tre fina dalmatinermolly! Och en mosaikgurami i bakgrunden.
25 26 27
Svar
539
· Visningar
12 724

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka