Status
Stängd för vidare inlägg.
:love:

10550044_801243023261515_5128472551244647349_o.jpg

Hmm, är det någon som rullar upp magen för att bli kliad? :D

Tack @Asko @athena_arabians . Ja, namnet blev rätt bra ändå. Gick igenom massa namn när vi skulle hämta henne. Var inne lite på snö, is och dimma eftersom hon är så ljus och då fick det bli Isa kort å gott. Det roliga var att igår när jag satt bredvid tvättmaskinen, bara för att hon skulle vänja sig vid mig, så tog jag fram en gammal bok som jag inte hunnit läsa klart och börja läsa. Där fanns det en karaktär som heter Iza. Meant to be va? :p

Igår börja hon dagen med att trycka bakom tvättmaskinen, och avsluta med att ha klättrat upp på mattes axlar :love:.

Imorse hade hon hittat sig ut till klätterträdet
DSC_2433_zps494454f8.jpg

Tittut!
DSC_2451_zpse3f29df1.jpg

Gos
DSC_2441_zps51dccbc4.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Katt För några veckor sedan gick en av mina katter bort. Han var 15 år och hade börjat tackla av sedan en tid tillbaka, i början av januari...
Svar
0
· Visningar
149
Senast: EmelieW
·
Övr. Katt Jag har en katt som är sjuk, som antagligen inte blir så mycket bättre. Vi ger henne ett sista försök med en ny medicin, men blir hon...
Svar
6
· Visningar
452
Senast: Krålus
·
Övr. Katt Jag behöver tips! Vi har tre katter, 2 småtjocka honkatter och en tunn hankatt. Honkatterna får sin mat fördelad på måltider medans...
Svar
7
· Visningar
433
Senast: Lejd
·
Övr. Katt Hej! Det har dykt upp en kattmamma med 4 kattungar hos min granne. Han vill inte ha dom där så jag har gjort i ordning ett litet hörn...
Svar
8
· Visningar
548
Senast: KeeNine
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V
  • Kattbilder #10