Han ser ju ut som Grumpy Cat på den där bilden.
Jag som ofta hänvisar till Lejonkungen när det gäller Pipen tycker att han är misstänkt likt Pumba på den bilden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Han ser ju ut som Grumpy Cat på den där bilden.
Haha, knäppa Isola! "Den här prylen var ju skitlattjo!!!!"
Blev någon sugen på ett bad efter mitt inlägg?
Förhoppningsvis, för imorn är det dags igen bävar redan för träningsvärkenBlev någon sugen på ett bad efter mitt inlägg?
Som tolvåring har Isola kommit på att svansen är en jättekul leksak. Lyckades tyvärr inte fånga hennes vildaste jakt, men det är rätt sött ändå.
Prova i diskhon kanske? Någon tipsade ju om det.Förhoppningsvis, för imorn är det dags igen bävar redan för träningsvärken
Prova i diskhon kanske? Någon tipsade ju om det.
Han är för stor. Och jag lär ha duschslangen för att komma åt överallt.Prova i diskhon kanske? Någon tipsade ju om det.
Haha Jag och @Asko är väl synnerligen otränade då. Fast jag tycker inte riktigt det är träningsvärk, mest bara värk? Vad säger du Asko? Ont på det där sättet man får av att gå och stå långt och länge i fel skor liksom.Träningsvärk? Av att bada katt? *fniss*
Han är för stor. Och jag lär ha duschslangen för att komma åt överallt.
Haha Jag och @Asko är väl synnerligen otränade då. Fast jag tycker inte riktigt det är träningsvärk, mest bara värk? Vad säger du Asko? Ont på det där sättet man får av att gå och stå långt och länge i fel skor liksom.
Ja faktisktTräningsvärk? Av att bada katt? *fniss*
För min del är det definitivt träningsvärkHan är för stor. Och jag lär ha duschslangen för att komma åt överallt.
Haha Jag och @Asko är väl synnerligen otränade då. Fast jag tycker inte riktigt det är träningsvärk, mest bara värk? Vad säger du Asko? Ont på det där sättet man får av att gå och stå långt och länge i fel skor liksom.
Den skiter vi i. Jag är för slut efter badet.Tja, det är ju oftast inte den bekvämaste arbetsställningen direkt iofs.
Men man brukar få in tekniken efter ett par år.
Då tycker jag det är mycket värre med föningen... *phu*
Samma här, både katten och jag är för slut efter det Och jag hade tur som har bara ett rivsår på axeln efter Alices bad - kan inte tänka mig hur många jag skulle ha om jag skulle få för mig att föna henne också..! Stackars katt, det vill jag inte utsätta henne (eller mig) förDen skiter vi i. Jag är för slut efter badet.