Status
Stängd för vidare inlägg.
10600393_10152392387906985_3857767160124848108_n.jpg

Jag tror att Lucia har missuppfattat hur man är om man är en skygg katt. Jag hämtade hem henne den 10e Augusti, denna filmen filmade jag i torsdags: https://fbexternal-a.akamaihd.net/safe_image.php?d=AQDhZdZQ03xWKxgw&url=https://fbcdn-vthumb-a.akamaihd.net/hvthumb-ak-xpf1/v/t15.0-10/s526x296/10549529_10203788148616856_10203788139416626_64202_276_b.jpg?oh=816a6dd5582f82829f849e34ccc5a5c1&oe=54727547&__gda__=1415859076_af0631b6f118a336e68ac694a9c03566&jq=100

Dessutom har hon börjat prata med mig, och jamar gärna för att göra mig uppmärksam på henne eller för att berätta att hon är på väg mot mig.

Prova i diskhon kanske? Någon tipsade ju om det.
Han är för stor. :p Och jag lär ha duschslangen för att komma åt överallt.

Träningsvärk? Av att bada katt? *fniss*
Haha :D Jag och @Asko är väl synnerligen otränade då. Fast jag tycker inte riktigt det är träningsvärk, mest bara värk? Vad säger du Asko? :cautious: Ont på det där sättet man får av att gå och stå långt och länge i fel skor liksom.

Haha :D Jag och @Asko är väl synnerligen otränade då. Fast jag tycker inte riktigt det är träningsvärk, mest bara värk? Vad säger du Asko? :cautious: Ont på det där sättet man får av att gå och stå långt och länge i fel skor liksom.

Tja, det är ju oftast inte den bekvämaste arbetsställningen direkt iofs. O_o
Men man brukar få in tekniken efter ett par år. ;)
Då tycker jag det är mycket värre med föningen... *phu*

Träningsvärk? Av att bada katt? *fniss*
Ja faktiskt :o:mad::angel:

För min del är det definitivt träningsvärk :angel:

Den skiter vi i. :D Jag är för slut efter badet. :o :angel:
Samma här, både katten och jag är för slut efter det :D Och jag hade tur som har bara ett rivsår på axeln efter Alices bad - kan inte tänka mig hur många jag skulle ha om jag skulle få för mig att föna henne också..! :eek: Stackars katt, det vill jag inte utsätta henne (eller mig) för :o

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Katt För några veckor sedan gick en av mina katter bort. Han var 15 år och hade börjat tackla av sedan en tid tillbaka, i början av januari...
Svar
0
· Visningar
150
Senast: EmelieW
·
Övr. Katt Jag har en katt som är sjuk, som antagligen inte blir så mycket bättre. Vi ger henne ett sista försök med en ny medicin, men blir hon...
Svar
6
· Visningar
452
Senast: Krålus
·
Övr. Katt Jag behöver tips! Vi har tre katter, 2 småtjocka honkatter och en tunn hankatt. Honkatterna får sin mat fördelad på måltider medans...
Svar
7
· Visningar
433
Senast: Lejd
·
Övr. Katt Hej! Det har dykt upp en kattmamma med 4 kattungar hos min granne. Han vill inte ha dom där så jag har gjort i ordning ett litet hörn...
Svar
8
· Visningar
548
Senast: KeeNine
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka