Status
Stängd för vidare inlägg.
41AD114A-D578-42B8-87F3-CB68E25D8EA5_zpsuvdk2gvi.jpg

6E2EB173-CD2B-413C-973A-B0B7FAE18A43_zpsocgdlwdg.jpg

Hårt att vara ute och ränna om nätterna :)

Det har gått jättebra :) Familjen har en treårig son så Moses har fullt upp :D
Pebbles är från den senare "kullen" (hon är ensam i kullen), hon är 7 veckor på bilden, Mos är 5 månader.
Låter bra, är nyfiken - tycker ni att han har påverkats av att växa upp i en lite äldre syskonkull? Förstår att det är svårt att jämföra dock.
Men aha, då förstår jag! :p Pebbles är jättesöt med de vita kajalerna och det vita leendet :love:

Låter bra, är nyfiken - tycker ni att han har påverkats av att växa upp i en lite äldre syskonkull? Förstår att det är svårt att jämföra dock.

Nej inte direkt. Det skilde bara en vecka. Han hade det väl lite tuffare i början eftersom han var så mycket mindre än dom andra men annars har det inte varit några problem.
Det enda som är är väl att han gillar att ligga och klättra högt, något som raggisar inte brukar föredra som jag förstått det :D

Nej inte direkt. Det skilde bara en vecka. Han hade det väl lite tuffare i början eftersom han var så mycket mindre än dom andra men annars har det inte varit några problem.
Det enda som är är väl att han gillar att ligga och klättra högt, något som raggisar inte brukar föredra som jag förstått det :D
Ööh, det har inte min raggis läst heller :angel::D

Nä men precis, och vi borde ju ha räknat med att katter är en art som skulle skita i vad som står i manualen och göra vad de än ville :D fantastiskt att de kan skriva ens några egenskaper särskilt för sina raser :angel:;)
Nackdelen med huskatter här känner jag, jag har inte ens något jag borde förvänta mig.
Och så sitter jag här med två djur som är som natt och dag också :D

Måste ju bildbomba lite med min nya kärlek. Han heter Ivan och är alldeles, alldeles... underbar :love:.

Ni mer kattrutinerade människor kanske kan svara mig på vad färgen han har heter med lite mer korrekta ord än det jag brukar svara när folk frågar ("Eeh, tigrerad och sådan där vanlig färg som huskatter brukar ha. Grå-brun, typ :idea:") :D?

Dua2wWc.jpg

XMm8Eh7.jpg

97EW1uf.jpg

pOhSL3v.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Katthälsa Hej, Letat bland andra trådar, men försöker med en ny fråga. Katten kom in i går morse och var förlamad i svansen. Akutbesök till...
Svar
18
· Visningar
947
Senast: MissFideli
·
Katthälsa Min katt har blivit diagnostiserad med kronisk inflammation i gallgångar och tarmväggar och får kortison mot detta. Har ätit det i några...
Svar
5
· Visningar
474
Senast: Celinehenn
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
829
Senast: Svartkatt
·
Övr. Djur Börjar ny tråd bara för att få mina fiskar på första bilden ;) Tre fina dalmatinermolly! Och en mosaikgurami i bakgrunden.
26 27 28
Svar
541
· Visningar
12 806
Senast: Exile
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar