Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så söta, så jag antar allt har gått bra? Men ser jag i syne eller ser han ut att vara större än sin äldre syster?Du menar den här?
Han flyttade till en egen familj i söndags
Så söta, så jag antar allt har gått bra? Men ser jag i syne eller ser han ut att vara större än sin äldre syster?
Låter bra, är nyfiken - tycker ni att han har påverkats av att växa upp i en lite äldre syskonkull? Förstår att det är svårt att jämföra dock.Det har gått jättebra Familjen har en treårig son så Moses har fullt upp
Pebbles är från den senare "kullen" (hon är ensam i kullen), hon är 7 veckor på bilden, Mos är 5 månader.
Låter bra, är nyfiken - tycker ni att han har påverkats av att växa upp i en lite äldre syskonkull? Förstår att det är svårt att jämföra dock.
Ööh, det har inte min raggis läst hellerNej inte direkt. Det skilde bara en vecka. Han hade det väl lite tuffare i början eftersom han var så mycket mindre än dom andra men annars har det inte varit några problem.
Det enda som är är väl att han gillar att ligga och klättra högt, något som raggisar inte brukar föredra som jag förstått det
Nä men precis, och vi borde ju ha räknat med att katter är en art som skulle skita i vad som står i manualen och göra vad de än ville fantastiskt att de kan skriva ens några egenskaper särskilt för sina raserVi vet ju hur bra @MissFidelis britter läst manualen
Nackdelen med huskatter här känner jag, jag har inte ens något jag borde förvänta mig.Nä men precis, och vi borde ju ha räknat med att katter är en art som skulle skita i vad som står i manualen och göra vad de än ville fantastiskt att de kan skriva ens några egenskaper särskilt för sina raser
Menar du min? Han är en maine coon på 8 månaderVad är det där för misse??
Vilket lejon!
Fruktansvärt söta!Presenterar fröken Bengal, som heter Ninja och är 6 månader.
Och fröken Devon Rex, som heter Pixel, 8 månader.