Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ohja!En väldigt sööööt äcklig bebis dock!
Han är så välkommen, även han!@cili Javisst, säger åt Göte att springa hem till dig direkt
Trattkatt är en olycksfågel. Det här är nu tredje gången hon lyckas få sår i tinningen (mellan december 2011 och nu), som hon sen tvättar på vilket leder till att hennes munbakterier gör såren fula med svullnad som följd. Tidigare har det blivit veterinärbesök och penicillinsalva för att få bukt med dom. Denna gången hoppas jag att jag fick på tratten i tid och att det går ner av sig självt, för hon mår verkligen dåligt av bilresa och att sitta hos veterinären. Har det inte börjat gå ner till nästa vecka så får hon finna sig i att åka in ändå.@cili Vadan denna lamptratt? Hoppas att inget är fel?
Jag gissar att det är Kakan som sopar till henne så det blir ett sår. För det brukar se ut som ett sår från en klo i början. Som tur är kan hon ha den lilla tratten, så hon kan gå nästan överallt obehindrat och nåt att tvätta vissa delar av kroppen i alla fall. Sen får hon slippa den så länge hon stannar intill mig, så hon får tvätta resten (utöver huvudet) också@cili Hjälp Stackars trattkatt Vet du vad hon skadar sig på eller är det olika saker varje gång?
Ett par bekanta till mamma har en katt som också är lite av en olycksfågel, hon har också fått vänja sig vid tratten
Jag tror inte han vill flytta ihop med Igor ändå, det är ju liksom lite det som är problemet för surskallenHan är så välkommen, även han!
Tror dock inte att mina damer skulle uppskatta en inkräktare, oavsett om det är Göte eller Bäbis
Han är INTE gladFörlåt men jag började GAPSKRATTA när jag kom ned till den där bilden Han ser riktigt ut att önska att han hade laserstrålar i sina ögon
Och myspysvideon med Igor är bara för mycket kärlek Vad tycker han om sura farbror Göte?
Jag vill också ha en katt som hoppar hinder! Hur har du lärt honom det?så söt där i fönstret!
gul_zebran: (nej jag kan inte "tagga") vilken liten gulleplutt, o den stora charmig men ser inte alltför glad ut, hoppas de snart blir vänner!
Lite foton på mina från idag (de hade bara halsbanden under fotograferingen/uppsikt)
hmmvet ej om jag vågar lägga ut... (men hade han inte tyckt det var kul var han fri nog att bara gå därifrån, när han sen satt i långkopplet gick han så långt det nådde mot hindrena och mjauade.) för när vi varit "på semester" på landet har jag passat på att motionera Lycko lite...
film (som är ihopklipp av två pass, även klippt bort flera stunder där vi ur bild kelar och gosar)
https://www.youtube.com/watch?v=ljgDMWwN-2o&feature=youtu.be
Lycko är egentligen en lite lat, som gärna ligger och gosar och spinner och delar huvudkudde med mig och Lysa vill också sova i sängen, fast hon är lekfullar eoch busigare. prick klockan tio varje kväll får hon ett stolleryck, oftast lyckas hon få med lycko en stund iaf. Mina älsklingar
Jag vill också ha en katt som hoppar hinder! Hur har du lärt honom det?