Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Han är chokladvit faktisk Jag har sett en bild på honom när han klättrar i träd, så risken finns att det blir fler små nalleapor här hemma
Jag gillar med dill. Molly gillade inte dillen när den var kokt med nypotatisen.@Missel Hon har bra smak, jag gillar också dill
@MissFideli Åh, vit med svarta fläckar Är det också en klätterapa?
Charm är ju ett sätt att beskriva det på
Åh det skulle vara en kul med en mco men måste läsa lite mera på hur de är, en ragdoll passar mig jättebra med "personligheten" så det ska ju helst vara en någorlunda likadan då.
Men läste lite om pälsen på något ställe igår, där det beskrevs att de hade typ byxor lät så gulligt bara!
Ugh stackars kisse och stackars matte, vet hur jobbigt det är. Alice har också en dum "tova" i svansen där något lite kletigt fastnat men hon vill absolut inte låta mig försöka reda ut det så jag håller ett öga och hoppas att hon reder ut det själv. Vill inte klippa då hon har så vacker lång päls där!
Jag kallar henne speciell
Det är lite som att bo med en clown, ett plåster och en smart hund, kombinerat. Inte en tråkig stund, men kan förstå om det blir påfrestande för dom som gillar lugna katter. Haha javisst, men det har ju till och med Sixten
Ja det är inget jag ser fram emot att ta tag i direkt, speciellt inte när han är så håröm som han är. Ska be veterinären om hjälp på torsdag när vi ändå ska vaccinera. Äsch, i svansen också, det tar ju så lång tid för den att växa ut om man klipper. Går det inte att bada bort heller?
kl
Kom hem till detta idag...
Vad är det för ett fästinghalsband? Har inte sett till katt förut, vore nåt för Bellis =)