@gul_zebra Fast nu är det väl JÄTTELÄNGE sedan som du lade ut bilder på dina två? Säkert över en vecka sedan (bortsett från söte Göte några inlägg ovan)! Så gör man faktiskt inte när man har kattunge och en röding.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sorry! Jag ska försöka skärpa mig men instagram är ju så mycket bekvämare@gul_zebra Fast nu är det väl JÄTTELÄNGE sedan som du lade ut bilder på dina två? Säkert över en vecka sedan (bortsett från söte Göte några inlägg ovan)! Så gör man faktiskt inte när man har kattunge och en röding.
Det är ju lätt att använda instagram som bildlänk hit! Det är ingen bra ursäktSorry! Jag ska försöka skärpa mig men instagram är ju så mycket bekvämare
Jaså? Hurdå?Det är ju lätt att använda instagram som bildlänk hit! Det är ingen bra ursäkt
Gå in på instagram på datorn (alltså inte via appen), högerklicka på den du vill visa och välj "Visa bakgrundsbild" - taadaa! Den länken kan du använda härJaså? Hurdå?
Jag måste vara blind, jag får inte upp något sånt alternativ?Gå in på instagram på datorn (alltså inte via appen), högerklicka på den du vill visa och välj "Visa bakgrundsbild" - taadaa! Den länken kan du använda här
Kopiera bildwebbadress står det för migJag måste vara blind, jag får inte upp något sånt alternativ?
Åh, jag vill också ha katt (igen).
Jag får inte ens upp nåt sånt O.oKopiera bildwebbadress står det för mig
Nä, han är mest smutsig nuSåå äcklig verkar ju kattungen inte vara..
@Sara75
Oj vad jag hajade till när jag trodde att någon hade klonat min Socker! Den första bilden var otroligt lik honom
Förresten, hur gammal är din racersvans? Socker blir två år om någon vecka och han har mörknat väldigt mycket i färgen och det vore intressant att höra om din också har gjort det.