Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bilder #2

Smulis: Bruna bicolors är himla fina (och jag är inte ett dugg partisk). Det blir så fina kontraster. :love:
Men eller hur ^^ Sen är jag himla kräsen när det kommer till "V:t", det ska inte vara för brett och inte för litet utan precis så som Sally har :love:

@Linta
Haha låter som en plan ^^

Ja, lagom bred är snyggast. Det ska absolut inte vara för smalt tycker jag. Sally har i alla fall fått höra på utställning att hon är perfekt teknad. Hon har en brun fläck stor som en 5-krona på ena frambenet, men det är inget som syns så väl då den är på baksidan av benet :).

Oska var ju bara för gullig :love: Och lilla yttepytte Moses :love: Blir lite nyfiken, hur går det för honom bland sina nya syskon? Bilden på dem bådade iallafall gott :D

gul_zebra: Aha, intressant! Du får uppdatera med nya bilder när sötnosen blir äldre ;)

Linta: Härligt! Har själv försökt få min Alice att ligga där utan att lyckas :angel: Men så stor han ser ut redan, kommer han ens få plats där i framtiden? ;)

Han är stor! Vägde in honom på 2,8 igår, 16 veckor. Samma våg vägde Sixten 600g för lite(jämfört med veterinärens) idag så jag litar inte alltför mycket på den dock. :p men Sauron har ju fortfarande en hyfsat hanterbar storlek, så jag knölade ner honom i en bunke på köksvågen och fick ungefär 2,8-2,9 där också. :p Ska se om jag kan ta en utsträckt bild på honom snart :)

*kl*

Så här mysigt kan man ha det på morgonen (Missia tycker om att lägga sig på mig när jag har vaknat):

Hon fyller dessutom 10 år idag!

hon verkar otroligt lik min Saga!! :)
1381520_341386952672565_352005656_n.jpg

// Niikon92

Åh vilken fining! :love: är ju lite svag för sköldpaddorna av förklarliga skäl ;)

Din har lite mer vitt än Missia. Det är rätt kul med mina, Missia har rätt mycket svart och min andra Tassa har mest vitt.

Oska var ju bara för gullig :love: Och lilla yttepytte Moses :love: Blir lite nyfiken, hur går det för honom bland sina nya syskon? Bilden på dem bådade iallafall gott :D

Det går jättebra! Han kommer bli stark om inte annat ;) Inte lätt att brottas med syskon som väger dubbelt så mycket!

*kl*

Ja... alltså... hum... Dottern löper, morsan... vill ha tyst på'na?
eusa_think.gif

1376351_10152073594081158_4585228662984032744_n_zps1a312811.jpg

Funderar på om man kan sätta på Malla en katt-strap-on, så kanske hon kan sätta Bonnie i skendräktighet? Som det är nu verkar Bonnie löpa varannan vecka, lite väl ofta för mig eftersom hon inte ska paras förrän i sommar.

OBS, skämt!!

Eh, lite mor och dotters kärlek? :o:angel:

Fetange: Känner sympati med den framtida ägaren till Moses :p

Spinner vidare... Någon som vet om det testats munkpeppar på katt? Jag köpte för att testa på häst som brunstar lite väl mycket... Och läste då att det används till både häst, hund och människor. O mängd till både stora o små hundar. Det ska ju vara 'ofarligt' och kanskekan hjälpa att hålla ner löpen lite?
Men jag vet inte. Bara en tanke...

Lite väl kort skärpedjup, så det var löjligt svårt att fota Kakan när hon viftade runt på huvudet hela tiden. Vill egentligen ha ögonen i fokus, men med det här djuret får man vara nöjd om någon del av bilden blir skarp...

xIDA_3171_edited-1.jpg

xIDA_3170_edited-1.jpg

Boll ville bara se tillknäppt ut på bild idag. Hann inte få speciellt många bilder på henne innan Kakan kom och tog över platsen i fönstret, och alla andra var testbilder när jag skulle ändra inställningar. Bättre lycka nästa gång helt enkelt ;)
xIDA_3152_edited-1.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Katthälsa Hej, Letat bland andra trådar, men försöker med en ny fråga. Katten kom in i går morse och var förlamad i svansen. Akutbesök till...
Svar
18
· Visningar
968
Senast: MissFideli
·
Katthälsa Min katt har blivit diagnostiserad med kronisk inflammation i gallgångar och tarmväggar och får kortison mot detta. Har ätit det i några...
Svar
5
· Visningar
476
Senast: Celinehenn
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
844
Senast: Svartkatt
·
Övr. Djur Börjar ny tråd bara för att få mina fiskar på första bilden ;) Tre fina dalmatinermolly! Och en mosaikgurami i bakgrunden.
26 27 28
Svar
554
· Visningar
12 915

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Målbilder för trubbnosar.
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat