Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bilder #2

Inte helt renrasig utan inslag av annan ras längre bak i leden. Klumpigt uttryckt av mig, hon är ju huskatt egentligen, men det var för att förklara det långhåriga :)

"min pappa är faktiskt glasmästare"

1896941_10151952205056631_876724155_n.jpg

På vinst och förlust (ynka 30:-) köpte jag en sådan där ihopfällbar tvättkorg i nättyg och det blev en uppskattad leksak att busa tillsammans i för två katter.:)

Efter att ha kollat på dem ett tag lämnade jag när det såg ut så här (ja, finns en katt därinne...)
P2220004.jpg

När jag kom tillbaka en stund senare såg det ut så här :D
P2220002.jpg

Jag tror inte han fattade att han kunde hoppa ur så jag fick tippa korgen åt honom.:p

Sötnos! :love:

kl
Än en gång fruktansvärd bildkvalitet.

Leah spenderar många timmar i veckan åt att studera "sina" fiskar.
BhLKKX9IMAANdpV.jpg

Och Ellen tog sig några sekunders vila mitt i buset.
BhLKWTeIIAAC9Q3.jpg

Ja de är inte nöjda om vi fokuserar på annat.
Just denna, Kossan, är så löjligt förtjust i sin husse att hon nog helst spenderat all tid i hans famn.
Möter honom vid dörren och följer honom som en skugga. Andra män hatar hon.

Hmm, undrar hur man ska tolka detta? Började med detta beteendet efter vår förra resa. De lägger just denna musen i matskålen, sen tar de den igen och rätt var det är så kommer den dit igen? :P
88198_1393496100.jpg

Vår ena kille tillsammans med mor och fars hankatt, underbart att de fungerar så pass bra ihop. Detta är andra gången de träffas. Inga bråk, de delar på maten och lådan utan några som helst bråk. =)
52857_1393496097.jpg

e751e9c69fcd11e38b461215d25935f0_6.jpg

Missnöjd nykastrerad katt fullpumpad med droger :o:D

d3b1589c8fa211e383b2126340ea88a9_8.jpg

Och häromdagen lyckades jag pynta ihop det här som visar hur hon vuxit hittills :love:

Ja annars blir man ju blöt! Duuuhhh! :D

Hon älskar verkligen duschen, kan inte förstå varför. Ofta sitter hon och stirrar ner i avloppet. Eller så ligger hon bara och myser i hörnet, gärna ovanpå den där gröna (fula) slangen. Nya bästa sovplatsen är förstås i tvättkorgen bland alla smutsiga kläder :p

Kul att se hur hon har vuxit, din lilla! :)

Of course! :D

Min gillar att busa lite i duschen också. Men det där med avlopp verkar lukta spännande, för min lekte ett tag sen med hålet i handfatet - doftade gott tydligen! :wtf:

Tack! Jag tycker att det är kul att hennes crémefärger äntligen börjar synas mera :love:

Hon är så söt! :love:

*kl*
e7ad526aa07811e3967d12870ef6b5bd_8.jpg

Lilla gumman med sin nya kroppsstrumpa, jag hoppas att hon kan lära sig att gå med den på sig :o Just nu sover hon bara mycket, tror att hon inte kunde sova ordentligt med kragen på sig i natt, stackarn :(

Urgullig! :love:

Socker passar på att njuta av värmen från glöden efter brasan. Tyvärr ofokuserad bild, märkte det typiskt nog först när jag förde över bilderna.
DSC_0002-1.jpg

DSC_0003-2.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Katthälsa Hej, Letat bland andra trådar, men försöker med en ny fråga. Katten kom in i går morse och var förlamad i svansen. Akutbesök till...
Svar
18
· Visningar
970
Senast: MissFideli
·
Katthälsa Min katt har blivit diagnostiserad med kronisk inflammation i gallgångar och tarmväggar och får kortison mot detta. Har ätit det i några...
Svar
5
· Visningar
476
Senast: Celinehenn
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
844
Senast: Svartkatt
·
Övr. Djur Börjar ny tråd bara för att få mina fiskar på första bilden ;) Tre fina dalmatinermolly! Och en mosaikgurami i bakgrunden.
26 27 28
Svar
554
· Visningar
12 956

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka