Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Inte helt renrasig utan inslag av annan ras längre bak i leden. Klumpigt uttryckt av mig, hon är ju huskatt egentligen, men det var för att förklara det långhåriga
På vinst och förlust (ynka 30:-) köpte jag en sådan där ihopfällbar tvättkorg i nättyg och det blev en uppskattad leksak att busa tillsammans i för två katter.
Efter att ha kollat på dem ett tag lämnade jag när det såg ut så här (ja, finns en katt därinne...)
När jag kom tillbaka en stund senare såg det ut så här
Jag tror inte han fattade att han kunde hoppa ur så jag fick tippa korgen åt honom.
SÅ typiskt katter! Malla lägger sig på tangentbordet när jag spelar spel på datorn Inte nog med att man inte ser nått, man får stänga fyrtioelva olika sidor och program katten öppnat OCH vända tillbaka skärmbilden åt rätt håll...
Ja de är inte nöjda om vi fokuserar på annat.
Just denna, Kossan, är så löjligt förtjust i sin husse att hon nog helst spenderat all tid i hans famn.
Möter honom vid dörren och följer honom som en skugga. Andra män hatar hon.
Hmm, undrar hur man ska tolka detta? Började med detta beteendet efter vår förra resa. De lägger just denna musen i matskålen, sen tar de den igen och rätt var det är så kommer den dit igen? :P
Vår ena kille tillsammans med mor och fars hankatt, underbart att de fungerar så pass bra ihop. Detta är andra gången de träffas. Inga bråk, de delar på maten och lådan utan några som helst bråk. =)
Hon älskar verkligen duschen, kan inte förstå varför. Ofta sitter hon och stirrar ner i avloppet. Eller så ligger hon bara och myser i hörnet, gärna ovanpå den där gröna (fula) slangen. Nya bästa sovplatsen är förstås i tvättkorgen bland alla smutsiga kläder
Min gillar att busa lite i duschen också. Men det där med avlopp verkar lukta spännande, för min lekte ett tag sen med hålet i handfatet - doftade gott tydligen!
Tack! Jag tycker att det är kul att hennes crémefärger äntligen börjar synas mera
Lilla gumman med sin nya kroppsstrumpa, jag hoppas att hon kan lära sig att gå med den på sig Just nu sover hon bara mycket, tror att hon inte kunde sova ordentligt med kragen på sig i natt, stackarn
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.