Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bilder #2

Men åå så fin, han får gärna bli nått sånt. Även fast det bara är bröstet + svansen som blir ljusare just nu. Han har även gått från svart till mer brun, en del i blekningsfarsen?

kl

Jag ligger sjuk och kan inte annat en skratta åt mitt sällskap i soffan idag.
Kollar man denna grabb blir man genast på bättre humör! ;)

Bättre sällskap kan jag ju inte ha!

Sam å hans bästis

Han e inte så missnöjd faktiskt

Ingen aning tyvärr, jag adopterade min tjej förra året och hon är uppskattningsvis född 2009 så hon var redan "färdig" i färgen då ^^

*kl*

Jag är väldigt fokuserad på träning, kost o sömn för tillfället. Cyklar, simmar o sover... så min vy ser väldigt ofta ut så här:

1625625_10152597141887542_1343651903_n.jpg

kl

Jag har återupptäckt instagram, så det blir mest bilder där just nu. Här är ett gäng:

Boll. Att vara en bit ifrån telefonen är inte riktigt hennes grej. Helst ska man vara framme och stoppa näsan i kameran. Går det inte att få huvudet närmre så kan man ta tassarna och dra i den så den kommer närmre på det sättet = eviga närbilder.
511e007e987111e3aaff12e553090a3f_8.jpg

7a608774936011e3b54912d2b760b55d_8.jpg

Kakan
5f9401c0948a11e3bc950e8da721d4de_8.jpg

Och varje kväll när jag ska gå och lägga mig så finns denna kanin i sängen:
76d39d70982011e3837f1298c7929b36_8.jpg

Kakan lämnar den till mig som någon slags offergåva. Kastar jag iväg den så går hon runt och ylar högljutt en bra stund. Kaninen ska nämligen sova i sängen den också.

Haha, känner igen det där med pottan. Sally ligger gärna i lådan iställer för bädden som hon har i buren. Skönt att de kan slappna av så som Sixten i alla fall.

KL
En liten halvkass bild på min Sally från helgens utställning.
Det är så underbart när det rasar ett halvt kilo sand ur pälsen när man plockar ut dom. :D Vad vacker Sally är!

Den kommer förmodligen bli ännu ljusare med tiden skulle jag tro i alla fall om jag jämför med min svartsmokes svans. Här ser man den ganska tydligt

8668101_orig.jpg
Men hallå, när blev Luna så där vuxen?! :eek:

kl

Jag kan inte sluta skratta. Fulaste öronposen någonsin. Kaninkatten!
f5ce69d0997311e3a52d0eccbb6729d6_8.jpg

Normalt sett ser hon ut så här:
226509_215162078503327_5559152_n.jpg

Vilken sötnos!:) Ser ut att vara åt det långhåriga hållet?

Kan inte låta bli att slänga in den här filmen på Socker. Så här kan han hålla på i ca 5 minuter innan han kommer till ro i bädden.:D Tyvärr är det dålig kvalitet på videoklippet så man hör inte det annars högljudda spinnandet som ackompanjerar mjölktrampandet. Den här gången slängde han också in lyftande av ett bakben då och då i programmet. Knaskatt.:D

http://smg.photobucket.com/user/Pazuzu83/media/Socker och Anton/P2190001.mp4.html

Vilken sötnos!:) Ser ut att vara åt det långhåriga hållet?

Kan inte låta bli att slänga in den här filmen på Socker. Så här kan han hålla på i ca 5 minuter innan han kommer till ro i bädden.:D Tyvärr är det dålig kvalitet på videoklippet så man hör inte det annars högljudda spinnandet som ackompanjerar mjölktrampandet. Den här gången slängde han också in lyftande av ett bakben då och då i programmet. Knaskatt.:D

http://smg.photobucket.com/user/Pazuzu83/media/Socker och Anton/P2190001.mp4.html

Vadå komma till ro? Beach 2014 here i come! ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Katthälsa Hej, Letat bland andra trådar, men försöker med en ny fråga. Katten kom in i går morse och var förlamad i svansen. Akutbesök till...
Svar
18
· Visningar
970
Senast: MissFideli
·
Katthälsa Min katt har blivit diagnostiserad med kronisk inflammation i gallgångar och tarmväggar och får kortison mot detta. Har ätit det i några...
Svar
5
· Visningar
476
Senast: Celinehenn
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
844
Senast: Svartkatt
·
Övr. Djur Börjar ny tråd bara för att få mina fiskar på första bilden ;) Tre fina dalmatinermolly! Och en mosaikgurami i bakgrunden.
26 27 28
Svar
554
· Visningar
12 966

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka