Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bilder #2

Åh denna underbara galna ras. Just nu är det bara den röda och en svart som är tingade.
De är helt underbara nu och i natt fick jag sova på soffan för de har tillsammans med mamma invaderat min säng :D

139169248106105800_resized.jpg

139169247548808200_resized.jpg

Lycko är ju underbar!!
(Jag har precis samma träd - grymt uppskattat av missarna här. Fast de har hoppat loss en "landgång"..)

knapplån

Kan tyvärr inte bjuda på bra bildkvalité, men delar ändå med mig av en bild på Ellen som nu är tio månader gammal och still going strong! ;)
BfaMpg6CYAAc7H7.jpg

Vad vacker Lycko är! Vad är han för ras? :)

*kl*

Var länge sedan jag tog bilder på mina katter så igår var det dags. Busens min när han såg kameran :p

IMG_4099_zps13a086c5.jpg

Sedan vände han sig om så jag inte fick fler "ansiktsbilder" på honom, och hoppade ner på golvet när jag fortsatte terrorisera honom med att ta bilder.

Väldigt missnöjd katt!
IMG_4120_zpsba72c62a.jpg

Sheldon var inte heller så lätt att få bra bilder på, men det var för att han tyckte det var världens roligaste att knö in sig mellan mina ben när jag låg på huk och fotade. :p Lyckades få en någorlunda skarp bild när han låg stilla för en millisekund.

IMG_4121_zps1d78dceb.jpg

Tack. Han är en birma. Vilka finingar du har. den långhåriga var häftig.
(tack till Linta & Alexandra också.)

Naaaw, får maan pusspussa det söta ansiktet? :love: Såå vacker färg!

Blev lite nyfiken, om ni har någon ragdoll, är de pratsamma? (Även om ni inte har en ragdoll så kan ni svara också, alltid kul att höra ;))

Givetvis, är övertygad om att det är hans syfte här på jorden, att bli pussad på. :D
Sixten pratar vid vissa tillfällen, när han vill ut, när vi bär fram tallriken med hans mat(konstigt nog inte när han vill ha mat, bara när det är på gång), när han badar(fast det är mest ylande ärligt talat...), och så säger han alltid hej när han kommer in. "Hej Sixten!" säger jag och får ett "maoouau" till svar. :D

kl
Sixten hälsar att vatten är djävulens påfund och att matte är dum i huvudet.
Den som kom på att katter ska badas innan utställning måste ha varit sadist.
1926075_10152002540786985_2021119209_o.jpg

Mina blir också väldigt intresserade när jag spelar upp "kattljud". Fast de blir mest förvirrade/oroliga och går till fönstren och spanar efter källan istället för till högtalaren.:D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Katthälsa Hej, Letat bland andra trådar, men försöker med en ny fråga. Katten kom in i går morse och var förlamad i svansen. Akutbesök till...
Svar
18
· Visningar
970
Senast: MissFideli
·
Katthälsa Min katt har blivit diagnostiserad med kronisk inflammation i gallgångar och tarmväggar och får kortison mot detta. Har ätit det i några...
Svar
5
· Visningar
476
Senast: Celinehenn
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
844
Senast: Svartkatt
·
Övr. Djur Börjar ny tråd bara för att få mina fiskar på första bilden ;) Tre fina dalmatinermolly! Och en mosaikgurami i bakgrunden.
26 27 28
Svar
554
· Visningar
12 966

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka