Centaur

Trådstartare
Var ju några av er som ville se bild på min lilla vovve, så här är han. :)

Karma017.jpg

Sv: Bild

Men himmel vilken liten goding :love: :love: , ser ut som hunden som jag fick träffa för ett tag sedan i stallet, URGULLIG:)

Han är precis lika go' och härlig som han ser ut, helt otroligt snäll och förståndig! :love:

Han följer mig överallt, i dag följde han även på ridbanan, hängde med i alla våra serpentinbågar, haha. :D
Fick be mamma om att hämta honom, så han inte skulle bli helt utsliten stackar.:p

Ja jag har alltid gillat den färgen, lite annorlunda liksom. Min mamma tyckte det var fult och ville att jag skulle ha en vanlig sobel, men sen träffade honom Karma och då ändrade hon sig. :D

Vilken söt en!

Min ena hund följer också med runt, runt när jag rider eller jobbar hästen för hand. Om vi skrittar kan hon bli lite uttråkad och istället rusa runt oss en stund. Det är himla sött! Och fungerar iom att min häst är gammal och trygg. Och hunden vuxen och vältränad.;)

Han har fått för sig att han ska gå och nosa och småsmaka på hästarnas ben när jag leder dom, vilket han såklart inte får för jag är rädd han ska bli trampad. Men han är ju så liten än så han gör det ibland ändå. :p

Och Arrow är så rar, han går och ser orolig ut, går jätteförsiktigt och humrar lågt till Karma. :D

Liknande trådar

Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 902
Senast: Tantan
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 916
Övr. Hund Kort fråga. Går det bra att cykla med en liten hund (tänk 5kg eller nåt) som springer bredvid? Eller är det helt enkelt för farligt? :o...
Svar
16
· Visningar
776
Senast: Fetaost
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 574
Senast: fixi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar