bild problem länka mm?

T

Toudi

när ja lägger in en bild och skall länka till den så fungerar det enda tills man skall klicka på länken i inlägget å då kommer de sidan kan inte visas..... :confused: irriterande...

vet att denna tråden inte hör hemma här men ja får ju inga svar på den andra sidan.
 
Sv: bild problem länka mm?

har du konto på webshots? skaffa på någon annan sida isf, för man kan inte länka till webshots bilder hur elakt det än är:mad:
 
Sv: bild problem länka mm?

va menar du? Ja har dom på fotogalleriet
 
Sv: bild problem länka mm?

ja går in på galleriet, högerklickar på en bild går till egenskaper s¨kommer de en ny ruta bildns namn står som rubrik ja kopierar gåt r tillbaks till inlägget så lägger ja in den där.. fast det är klart det är ju inget www el likn inblandat.. :confused:
 
Sv: bild problem länka mm?

Troligtvis får du inte länka till bilder på fotogalleriet i olika forum.

Det är många av ställena där du kan lägga upp bilder som inte tillåter att bilderna visas på andra platser på nätet. Det innebär att du bara kan ge folk länkar till bilderna genom t.ex mail eller via MSN/ICQ.

Förmodligen är det så med Fotogalleriet eftersom det står:
Otillåten länkning
För mer information se medlemsavtalet på www.fotogalleriet.se

på samtliga bilder från just fotogalleriet, istället för att bilden visas.

Jag var in där och försökte läsa mig till vad som gäller men fattade inte helt om det var tillåtet med länkning på andra forum. Ta du och maila ansvarig på sidan o fråga.
 
Senast ändrad:
Sv: bild problem länka mm?

hm... ja... gulligt av dig att gå in å läsa för min skull :D

jo men du har nog rätt, men vart skall ja då lägga upp bilderna om ja vill lägga in dom i trådar här på buke? :confused:
 

Liknande trådar

Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
21 832
Senast: Whoever
·
Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
12 150
Senast: Enya
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 385
Senast: Anonymisten
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 206
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp