Bilbur till liten hund

Kakis

Trådstartare
Vi är i bytabilsvängen och nu blir det en kombi. Så jag letar efter en liten hundbur att ha i bagaget men jag har inte hittat någon bra som är liten. Hunden som ska åka är en dvärgpinscher och jag vill ha en så liten bur som möjligt så hunden inte åker runt som en vante i den. Jag har tittat på Falcon Dog Box men tycker den är för stor. Någon som har tips på små bra burar? Jag vill inte ha någon ihopfällbar gallerbur utan en riktig bilbur.

Sv: Bilbur till liten hund

Jag har till de senaste 3 bilarna måttbeställt speciella burar till MYCKET vettig kostnad. Då har jag fått dem exakt som jag velat ha dem.
Snygga, välgjorda, tysta och helt anpassade efter mina egna önskemål.

Väntar på leverans av den sista beställningen - 4 burar till vår nya buss :) - denna veckan.

Hör av dej om du vill ha kont.uppgifter.

/Swat

Alla tips är välkomna :)

Jag har precis börjat fundera på om man skulle kunna ha en bur med "ben" så att man kan lasta saker under buren ;)

Jag har till de senaste 3 bilarna måttbeställt speciella burar till MYCKET vettig kostnad. Då har jag fått dem exakt som jag velat ha dem.
Snygga, välgjorda, tysta och helt anpassade efter mina egna önskemål.

Väntar på leverans av den sista beställningen - 4 burar till vår nya buss :) - denna veckan.

Hör av dej om du vill ha kont.uppgifter.

/Swat

Jag vill ha kontaktuppgifter :) Vill du maila till my@halvmanen.se?

Mvh My

Visst hade vi burar från samma ställe? Jag är mycket nöjd med min och ska jag måttbeställa igen blir det från samma ställe :)

Du har ju transportboxen tror jag det heter, utanför Landskrona. Han är väldigt trevlig, rimliga priser och gör efter önskemål.

Du har ju transportboxen tror jag det heter, utanför Landskrona. Han är väldigt trevlig, rimliga priser och gör efter önskemål.

Oj vilken gammal tråd. Nu blev det ingen kombi och numera har jag två hundar, har dock inte hittat en bra bur till dem än men har några vänner som har ganska smarta burar de fått byggda till sig. Så jag ska se vad det blir i framtiden. :)

Alltså, jag tänkte väl det, vet ju att du har skrivit att du har två hundar nu, men såg postningsdatumet så dåligt på mobilen:D

Tipsar om Artfex! Jag har två stycken i storlek Small.
Hade från början bara en bur som min phaléne och papillon samåkte i. När jag sedan skaffade min tredje hund (griffon bruxellois) så var burvalet enkelt.

Tysta, stabila, låsbara, tar relativt liten plats, utrymningslucka baktill, enkla att montera. Listan med fördelar kan göras lång :)
De är dessutom inte så höga och lämnar gått om plats över till annat i bagageluckan.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 785
Senast: Maniac123
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 555
Senast: fixi
·
Hundhälsa Hej! Jag och min sambo har en staffe som blir 2 år nästa vecka. För 3 veckor sedan så köpte vi en ny bil, en hybridbil och vi har...
Svar
17
· Visningar
1 846
Senast: Grazing
·
Fordon Efter att maken köpt en helelektrisk city car i kombination med att jag börjat med häst på en lite mer seriös nivå igen och slutat...
2
Svar
34
· Visningar
1 566
Senast: Derivata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar